Thursday, January 14, 2016

我的2015

過了兩個星期才回顧 2015,
唔係忙, 係懶,
天氣凍更懶.

混混噩噩又一年,
冇乜特別

5 月 14-18 日
第一次自遊行苜爾,
第一次三婆孫旅行,
市區周圍都有普通話人,
唔識韓文去郊區又啲麻煩,
瓜最開心摘士多啤梨整果醬,
不過去錯車站錯過咗火車軌單車.
韓國炸雞真係超好食.
2016年希望學識簡單韓文再去一次.

6月 10-12 日
公務 3 日 上海

7月 5-12 日
大阪 - 神戶 - 岡山 - 京都
很喜歡日本一星期自駕遊,
可以去多啲地方,
食過幾間米芝仔,
平靚正.
去日本唔係淨係買嘢,
鄉郊都好正.

11 月16-17 日
新加坡公務 24 小時

12 月 27 日 - 1 月 4 日
札幌, 星野, 富良野, 層雲峽, 小樽
上年話下次可以再黎睇雪.
轉頭就到啦,
第一次看雪地,
第一次堆雪人,
第一次在零下的郊野活動.
瓜非常盡興,
超怕凍的我想死.
新年福袋超抵,
沒有為自己買很多,
下年新年我都想係日本過!

下年又去名古屋,
唔知年尾趕唔趕得切學識韓文?

2015的家庭生活不錯,
最緊要身體健康


2014 的買物, 還是買買買啦.
網購網購網購,
瓜都話媽媽最鐘意買嘢.

2015 的工作沒有太大的改變,
準時收工非常美好.

今年聽得最多的係小幸運.
真係超鐘意可以不停 loop.
從來唔覺得特別叻特別靚,
不過兩分幸運都有嘅.




田馥甄 

小幸運

電影 我的少女時代 主題曲

作詞:徐世珍、吳輝福
作曲:JerryC
編曲:JerryC

我聽見雨滴 落在青青草地
我聽見遠方 下課鐘聲響起
可是我沒有聽見你的聲音 認真呼喚我姓名

愛上你的時候 還不懂感情
離別了 才覺得刻骨銘心
為什麼沒有發現 遇見了你 是生命最好的事情

也許當時
忙著微笑和哭泣 忙著追逐天空中的流星
人理所當然的忘記
是誰風裡 雨裡 一直默默守護在原地

原來你是 我最想留住的幸運
原來我們 和愛情曾經靠得那麼近
那為我對抗世界的決定 那陪我淋的雨
一幕幕都是你 一塵不染的真心

與你相遇 好幸運
可我也失去 為你淚流滿面的權利
但願在我看不到的天際 你張開了雙翼
遇見你的註定 她會有多幸運

青春是段跌跌撞撞的旅行
擁有著後知後覺的美麗
來不及感謝 是你給我勇氣 讓我能做回我自己

也許當時
忙著微笑和哭泣 忙著追逐天空中的流星
人理所當然的忘記
是誰風裡 雨裡 一直默默守護在原地

原來你是 我最想留住的幸運
原來我們 和愛情曾經靠得那麼近
那為我對抗世界的決定 那陪我淋的雨
一幕幕都是你 一塵不染的真心

與你相遇 好幸運
可我也失去 為你淚流滿面的權利
但願在我看不到的天際 你張開了雙翼
遇見你的註定 Woooo~
她會有多幸運

No comments:

Blog Widget by LinkWithin