Sunday, August 2, 2015

瓜瓜::5 歲2個月

好耐冇寫瓜,
因為佢太寸嘴,
有太多嘢可以寫,
但係又因為太多, 所以又唔記得咁多 :P

瓜鐘意的...
事情: 賽車, 海洋生物,天文地理
顏色: 以前只得紅色, 依家綠同藍都會揀, 一定唔要黑色
食物: 繼續係魷魚同蟹, 雞蛋同西式濃湯
地方: 日本日本同日本
人物: 媽媽同婆婆

轉眼又到考小學的時間,
時間過得超快.
應承瓜只係考5 間.
佢明明極多嘢講,
不過要混得很熟才行,
隨緣啦.


佢鐘意扮唧,
同時要唸: bubu 唧, bubu 唧, 哎唷哎唷

成日睇旅遊節目,
冇咗Disney Chanel,
佢主動要睇 Discovery,
都係一件好事吧.

平時搭地鐵有位坐的話都可以打一陣機.

成日攞住張 Tomica最新宣傳單張扮老師教我地各種車的中文名.

我好少機會出差,
不過佢好鐘意我出差,
一聽到我可能出差,
佢即時拍手叫好嘢因為佢可以去婆婆屋企瞓.

佢係好我時裝顧問,
我成日都問佢著邊件衫邊對鞋好,
佢又鐘意同我著母子裝.

暑假期間沒有密集的暑假班,
問咗瓜的意見, 係咁意學啲短期課程, 個個星期唔一樣, 畫畫, 模型車, 小型賽車, 溜冰, 唱歌, 月尾學校合唱團又要練習.
然後佢仲竟然主動話要去博覽館睇Hi5!! 我都唔知乜黎... 同樣係 Disney Chanel, 佢又唔要睇迪士尼!




No comments:

Blog Widget by LinkWithin