Wednesday, December 31, 2014

我的2014

2014年, 旅行年.

2 月 10-16 日
這份工作第一次出差吧.
沒有想過這工種這位置也能出差?!
結婚生仔後第一次獨個兒離開整整一個星期呢.
幸好 Facetime 很方便.
倫敦行也不是第一趟,
今次購物的時間很多:P

3月 22-26 日
新加坡,
去完真係勁唔鐘意,
樣樣都唔鐘意, 死未?!
講咗如果唔係瓜有一天想去Legoland,
我係絕對唔想再去新加坡.
Universal Studio 我係會去大阪架!

7 月 4-9 日
因為瓜喜歡鈴鹿賽車場,
又去到名古屋,
名古屋在地理上好中間,
可以向不同的方向睇唔同的地區.
名古屋實在可以每年去一次.
今次一行十人兩架車,
很熱鬧.

10 月 18-25 日
札幌, 登別, 函館, 小樽,
淺遊北海道,
第一次看紅葉,
八天很Relax,
可能因為整天也身處大自然之中,
又可能八天的長度很足夠吧,
沒有很多的購物但大自然真的很心礦神怡.
日元真的很平,
食食食食食.
下次可以再黎睇雪.

12 月 25-27 日
其實我想十二月再去日本,
不過真係冇錢啦, 哈哈~
好彩都標個尾會去珠海長隆.

下年暫時考慮緊名古屋同北海道,
日本日本都係日本.
乾淨方便有禮貌又平!
墾丁游下水都唔錯.

2014的家庭生活不錯,
個個身體健康,
瓜好似日日都有嘢學,
不過係佢自己話想學我冇迫佢架,
瓜好鐘意學新嘢又專心,
如果可以專一多啲仲好,
我呢D咪就係得一想二囉!

2014 的買物, 還是買買買啦.
買的東西實在太多,
網購實在太方便,
退貨又簡單.
行街的機率太少吧.

2014 的工作升了職,
由遊手好閒變成忙碌的小鳥.
不過仍然可以準時收工已經非常高興.
權力大了責任也大了,
我不能肯定係唔係我最想要的生活,
暫時只能說人工多了生活總是美好的.

今年聽得最多的係時間都到那兒呢?.
係咪工作忙呢?
今年明顯覺得自己老了.



王錚亮

時間都去哪兒了

作詞:董鼕鼕
作曲:陳曦

門前老樹長新芽
院裡枯木又開花
半生存了好多話
藏進了滿頭白髮

記憶中的小腳丫
肉嘟嘟的小嘴巴
一生把愛交給他
只為那一聲爸媽

時間都去哪兒了
還沒好好感受年輕就老了
生兒養女一輩子
滿腦子都是孩子哭了笑了

時間都去哪兒了
還沒好好看看你眼睛就花了
柴米油鹽半輩子
轉眼就只剩下滿臉的皺紋了

記憶中的小腳丫
肉嘟嘟的小嘴巴
一生把愛交給他
只為那一聲爸媽

時間都去哪兒了
還沒好好感受年輕就老了
生兒養女一輩子
滿腦子都是孩子哭了笑了

時間都去哪兒了
還沒好好看看你眼睛就花了
柴米油鹽半輩子
轉眼就只剩下滿臉的皺紋了


No comments:

Blog Widget by LinkWithin