Thursday, April 10, 2014

回歸BLOG場

我知道依家好少人寫BLOG,
依家個個都寫係Facebook, Twitter, 微博.
不過那些太公開, 太個人, 更新太快唔啱我.
我都係想有個自我紀錄的地方,
又唔係想你LIKE我或者要FOLLOWER.
我只係有個空間同自我交談.

很久沒寫BLOG,
一來工作很忙,
二來一個人的休息的時間不多,
有時間都會網購, 或者睇下一次旅行去的地方.
每一日都好像忙忙忙忙.
現在很多事情也慢慢成習慣,
瓜的時間表也定下來,
我又可以寫寫寫,
實在要減一減壓,
做一啲 的事情.

想寫吓親子旅行,
自己好想去周圍去,
又好想帶埋個仔,
但係我又唔想佢悶又想佢有啲得著.

我已經做過大量資料搜習,
寫出黎第時有機會都用得到.

No comments:

Blog Widget by LinkWithin