Saturday, April 12, 2014

台中::清境農場::黃慶果園民宿

年去台中的假期也不錯,
清境農場很有趣,
山上的民宿也不錯.
選擇很多,
有很西式城堡feel,
有家庭式, 農村形,
我們選了係我地呢D城市人所希望見到感覺較大自然的黃慶果園民宿
這民宿是成個旅行最先定下來的行程!
佢有房至訂機票!
: 未生仔前係好想住城堡之後嘆個下午茶, 有個仔之後城堡與我無緣.

我們四個大人一個小孩便選了新後棟的地下跟一樓單位,
原來可以同一門口出入,
好像住在單位內置樓梯的複式單位.
所以地下大廳連樓梯都變成我地的私人地方。
瓜就最鐘意行上行落!

觀星房有天窗,
至少係香港很少機會住到的.

民宿算係山頂最高的位置,
可以同時睇到日落日出。
雖然四人房也不錯,
不過得一個洗手間實在有啲麻煩.

45月仲可以睇螢火蟲,
(原來眨個眼已經一年啦!)
民宿可以幫忙安排,
專車載咗我地可一個冇人的山谷,
真係睇到好多好多螢火蟲,
仲可以將佢放係手心!
城市人如我從來都冇見過咁多螢火蟲.
陳司機 (+886 935 322713)技術很好,
彎多的山路兼下著大雨都令人放心.
下次去台中唔想自駕都可以搵番佢.

埔里就係清境山腳,
夜市真係普普通,
去過其他夜市呢個相比下不值一提.

鎖事記趣不多吧,
我地遊清境農場,
只想著應該由上到下的行一趟.
所以將架車停泊係最高的停車場,
但係行到中段就決定放棄回程一口氣往下出口再算.
行左三個鐘到出口,
發現巴士一個鐘頭至得一班,
又唔知有冇誤點!
天又開始落毛毛雨….
好彩俾我地遇到好人肯接載老豆去攞車番黎接我地,
唔係都唔知點返上山!


其他山上景點有很多人影過好多相寫過好多字有冇乜驚喜就唔寫啦.

No comments:

Blog Widget by LinkWithin