Sunday, December 29, 2013

瓜瓜::3歲7個月


~16.8kg.


~101cm


起身食咗支淡奶唔多想食,
有時間的話食杯乳酪.
學校有茶點,
放學食小小魚仔餅, 兩粒M&M, 一小杯蘋果汁,
仲午飯, 食通粉.
晚飯食飯.
臨瞓前唔俾食奶,
鐘意通粉多過飯.
至愛士多啤梨同各式菇類.
仲有親子士多啤梨班戟.
魷魚, 叉燒, 牛扒.豆卜魚蛋.
呢排飲茶要食奶黃包.
菜要食西蘭花,
唔鈡意食豆, 食黑色食物,
飲水同果汁,湯水唔啱.

玩 - 不變
都仲係鐘意玩車,
鐘意反斗車王,亨利小怪獸!
鐘意紅色, 深綠色,
鐘意海洋公園, 科學館.
勁鐘意名古屋的鈴鹿賽車場.

行 - 不變
好懶,
七成行三成抱.
要鬥快至肯行,
可以揹唔可以騎膊馬.

瞓 - 不變
通常都 2200 瞓到 0745。
星期六, 日有午睡。

阿瓜語錄
玩泥膠的時候,
媽媽食意粉,
爸爸食樹葉!

瓜想我陪佢玩唔俾我洗頭,
我話: 唔得呀,個頭好污漕!
瓜好認真的話: 都唔係吖,你個頭都冇烏蠅!

啲好食嘢有摩打味,
食咗會快啲.

我話: 舅父整親隻腳, 咁你點呀?
瓜話: 我笑佢囉.
我問: 點解呀?
瓜話: 佢論盡.

寫左邊的字用左手
寫右邊的字用右手
可以寫到阿拉拍數目字1-10, 不過冇3同5.

有個女同學佢好好朋友嘅仲靚過媽媽,
佢地的共同密碼係 Egg Surprise!
 
---------------------
6 歲前可行的興趣班:
3 歲暑假... 英文拼音, EQ 訓練! 音樂班.
3 歲 - 音樂+小手工班 / 軍鼓班 / 英文
4 歲 - 英文戲劇, 游水, 溜冰, 跆拳道, 畫畫, 單簧管或樂器一種
5 歲 - 踢躂舞, 跳彈床
6 歲 - 魔術, 騎馬, 劍擊早餐

No comments:

Blog Widget by LinkWithin