Thursday, September 12, 2013

瓜瓜::3歲3個月


~15.5kg. (好多個月冇重過!)


~98cm


早餐食通粉,
學校有茶點,
放學食午飯, 食通粉,
晚飯食飯, 食通粉,
臨瞓前食奶,
半夜臨天光食多次奶.
鐘意通粉多過飯.
至愛士多啤梨同各式菇類.
唔鈡意食豆, 食黑色食物,
飲水同果汁,湯水唔啱.

玩 - 不變
都仲係鐘意玩車,
鐘意反斗車王,Jake and the Neverland
鐘意紅色.
鐘意公園, 科學館.

行 - 不變
好懶,
不過可以講數,
抱到去邊度自己行.

瞓 - 不變
通常都 2200 瞓到 0730。
差唔多日日都午睡。

阿瓜語錄
自己發明遊戲:-
手手釣魚竿!

佢想要仕何嘢都話:-
唔該吖,得唔得呀?
E.G. 唔好咁快走得唔得呀,唔該吖.

自己作曲填詞之一:-
人人都要抱抱,
人人都要抱抱,
0則抱抱.

自己作曲填詞之二:-
蚊蚊咬爸爸,唔好咬我地兩個 (媽媽與瓜)
蚊蚊咬姑媽,唔好咬我地三個 (加爸爸)
蚊蚊咬姑媽,唔好咬我地四個 (加姑)
蚊蚊咬二叔婆,唔好咬我地五個(加姑媽)

乜都問:-
點解XXX呀?

一打風樓下張指示咭有個怪眼的公仔.
瓜: 媽媽我今日見唔到嗰對好恐怖的公仔呀!
我: 點解呀?
瓜: 因為我合埋對眼!

瓜單腳跳話咁樣好似水咁滴滴滴!

我同陳生講: 今日收到好多笨人send d 笨email, 激死我。
瓜話,媽媽,我保護你!

星期三一定要去婆婆度瞓.

好鐘意唱歌
直頭聞歌起舞!

要人陪佢行的時候一定講:-
come on, let's go!

好鐘意收郵包,
日日都問佢有冇郵包收!
今日冇落雨, 郵差應該送郵包!

佢好鐘意睇 Disney Channel,
其中 Special Agent Oso 係其一至愛,
佢將所有的玩具都加上 ''特務'' 兩字,
特務卡通車,
特務超級TUK TUK 跑車.
之後我問: 呢隻係咪 ''特務卡通XX'' 呀?
瓜話: 唔係樣樣都加 ''特務卡通'' 架!

去完泰國之後佢好鐘意TUK TUK,
成日問公公有冇坐過,
話TUK TUK 就啱佢坐!

---------------------
6 歲前可行的興趣班:
3 歲暑假... 英文拼音, EQ 訓練! 音樂班.
3 歲 - 音樂+小手工班 / 軍鼓班 / 英文戲劇
4 歲 - 游水, 溜冰, 跆拳道, 畫畫, 鋼琴或鼓或單簧管或樂器一種
5 歲 - 踢躂舞, 跳彈床
6 歲 - 魔術, 騎馬, 劍擊

 

No comments:

Blog Widget by LinkWithin