Saturday, August 31, 2013

瓜瓜::K1試學

很高興,
今年又有兩日的時間同瓜瓜返學,
今年佢唔再一舊飯,
我仲覺得佢幾醒添.

雖然佢同我一齊就全程要黏住我,
雖然人地入廁所會即刻除褲而佢就淨係話洗手!

一班人圍住老師佢好專心聽書,
完全有聽老師的講解,
仲可以儜轉頭同我講: 媽媽, 我一定唔會答佢問題!

食茶點完全唔需要擔心,
好整齊,
自己放好杯, 開毛巾盒,
打圓的極快食晒個蛋糕,
飲完杯水識叫老師添飲!
然後跟手仲收埋晒所有嘢入書包.
全場人都仲食緊!!!

之後做手工,
因為仍留心聽書,
好快手就做好晒.

當堂老懷安慰...

No comments:

Blog Widget by LinkWithin