Thursday, May 9, 2013

瓜瓜::35個月


~15.5kg.


~94cm

食 - 不變
早餐食包/食通粉,
下午食飯, 食通粉,
返學有茶點,
放學有雞蛋.
晚飯食飯, 食通粉,
臨瞓前食奶,
半夜臨天光可能食多次奶.
鐘意通粉多過飯.
至愛士多啤梨.
唔鈡意食豆, 食黑色食物,
飲水同果汁,湯水唔啱.


都仲係鐘意玩車,
鐘意反斗車王,
鐘意紅色.
鐘意公園.


肯自己行的時間多咗。
一半一半啦。
行樓梯鐘意先用左腳踏出.


通常都 2000 瞓到 0700。
星期六日有午睡。

阿瓜語錄
----------------------
住係山邊的我地,
落下天好多蟲蟲黎探我地.
我叫陳生抹左窗邊D蟲蟲屍,
瓜問: 點解有蟲蟲?
我話: 佢地入黎避雨,之後冇嘢食就死左囉.
瓜話: 咁下次你煮嘢俾佢地食啦
我個仔咁有愛心我都老懷安慰!
----------------------
仲係用奶樽飲水,
仲另一隻手一定要拿住個蓋放係樽底托住.
其他好幾個飲筒/ 鴨嘴杯都只係玩一陣.
----------------------
佢鐘意唸晒行程:
佢會話:  一陣間食完嘢之後沖涼, 沖完涼去行吉之島, 玩車, 之後搵爸爸, 咁樣安排, 好唔好呀?
嘢食都會安排: 我食完呢啲你就再買俾我啦,好冇呀。
----------------------
唔鐘意搭飛機,
好驚離心力.
仲超驚行雷
----------------------
成日自己作曲作詞,
好多時都唔知佢唱乜?!
----------------------
會好努力的做應該做的事,
夠鐘瞓覺會好大力的合埋對眼。
----------------------
因為爸爸同佢講大個仔唔好食奶,
就算佢要食都唔敢講, 只係話想飲嘢。
----------------------
對答如流,
有時真係頂佢唔順。
----------------------
咳會掩口。
----------------------
有日晩餐食魚,
瓜問爸爸: 你唔係食魚頭架咩?
佢眼中爸爸淨係食魚頭.
----------------------
換咗張新床,
買之前先帶佢去試玩,
佢鐘意至買,
佢話鐘意張床,個幕,張被,被袋,枕頭,全部都鐘意!
買左番黎佢話日日都鐘意張新床。
----------------------
佢成日見到啲中文字就亂講啲字的讀法,
我話佢亂講 / 講大話,
佢唔夠我講就會話: 我講笑之嘛
----------------------
6 歲前可行的興趣班:
3 歲 - 音樂預備班 / 英文戲劇 / 游水
我終於都開始報名啦,
一口氣報咗do-re-mi-fa!
英文戲劇, 英文拼音, 英文故事, EQ 訓練!
呢個暑假... 忙到呢~~~~
仲有音樂班, 游水未報喎!
4 歲 - 溜冰, 跆拳道, 畫畫, 鋼琴或鼓或單簧管或樂器一種
5 歲 - 踢躂舞, 跳彈床
6 歲 - 魔術, 騎馬, 劍擊

1 comment:

Anonymous said...

I think that what you wrote made a ton of sense.
However, consider this, what if you were to write a killer post title?

I am not saying your content isn't solid., but suppose you added a post title to possibly get folk's attention?

I mean "瓜瓜::35個月" is a little plain.
You could glance at Yahoo's front page and see how they create post titles to grab viewers interested. You might try adding a video or a related picture or two to get readers interested about everything've got to say.
Just my opinion, it could make your website a little bit more
interesting.

Also visit my homepage: http://wildpartyvids.com

Blog Widget by LinkWithin