Tuesday, March 5, 2013

瓜瓜::33個月


~14.5kg.


~94cm

食 - 不變
早餐食包/食通粉,
下午食飯, 食通粉,
返學有茶點,
放學有鵪鶉蛋.
晚飯食飯, 食通粉,
臨瞓前食奶,
半夜臨天光可能食多次奶.
鐘意通粉多過飯.


都仲係鐘意玩車,
所有有轆的交通工具.
鐘意科學館多過海洋公園.
一切可以周圍跑的公園佢都喜愛.
驚任何會搖會盪的玩意,
最鐘意反斗車王,起身又睇,臨瞓前又睇,
去公園玩行上滑梯.

行 - 不變
肯自己行的時間多咗。
一半一半啦。

瞓  - 不變
通常都 2200 瞓到 0730。
冇午睡。

阿瓜語錄
瓜朝早唔肯同爸爸講拜拜,
爸爸走左之後我問瓜: 點解唔bye,
瓜話: 因為我曳囉,
我再問: 點解要曳呢?
瓜話: 因為我玩嘢囉!
----------------------
爸爸同瓜返學,
瓜因為唔想返,
佢同爸爸講: 要食奶,想瞓.
然後冇人理佢,
瓜再話: 今日唔舒服,要早走!
----------------------
May may 即係躲藏於被窩之中
----------------------
做乜嘢都要快D,即刻,仲要講幾次
----------------------
所有事情都要講價,一分鐘,五分鐘,十分鐘。
最新係玩到 december, 即係要玩十二次...
----------------------
突然間可以同少見的親朋戚友同枱食飯仲坐得幾定下。
----------------------
好多嘢講,好多問題,
成日問點解?做乜呀?
不過同時你問佢問題,
佢的答案都非常頭頭是道。
----------------------
明明開季買大左的衫7號韓碼,
季尾已經要再買過晒D9號衫。
----------------------
行樓梯鐘意先用左腳踏出,
右腳很弱。
----------------------
無端端會走黎抱住你同你講: 我好鐘意你呀! 我好掛住你呀!
好 sweet!
----------------------
成日濕床,三日濕一次。。。
仲未肯話你聽去廁所。
----------------------
爸爸終於都可以唱歌,
唯一一首。。。
Do you hear the people sing?
點先?係咪天生革命黨先?

------------------------------------
6 歲前可行的興趣班:
3 歲 - 音樂預備班 / 英文戲劇 / 游水
4 歲 - 溜冰, 跆拳道,  畫畫, 鋼琴或鼓或單簧管或樂器一種
5 歲 - 踢躂舞, 跳彈床
6 歲 - 魔術, 騎馬, 劍擊

No comments:

Blog Widget by LinkWithin