Sunday, December 30, 2012

25-28Dec::廣州

幾日廣州,
冇做過啲乜,
都係飲飲食食啦.
廣州酒家 / 南順薑汁撞奶當然就必食啦.

去咗廣州動物園,
點解唔去長隆?
瓜太細怕黑又早瞓,
唔睇大馬戲好浪費,
等佢大啲先啦.
廣州動物園平靚正交通又方便,
人仔$20入場又大又乾淨仲有好多動物!

仲去咗荔灣湖, 陳家祠,
都係好好行,
好啱一家大細閒逛,
最緊要瓜跑得開心.
-------------------------------------

去完廣州,
我地又唸下一站,
我話一定能夠自駕遊至會再同瓜去旅行,
個衰仔除咗係景點肯行一陣,
中途搭車等車轉車的時間全部要抱!
我地一個抱住成兩大包米的瓜, 一個揹尿片奶粉玩具,
仲有冬天的厚衣,
每一日都攰到七個一皮!

星星想去濟州或者布吉,
我就梗係福崗或者台灣啦!

然後星星仲話批我下年可以自己去一次旅行啦!
但依家網上購物咁方便,
反而我都唔知想去邊囉?!

No comments:

Blog Widget by LinkWithin