Monday, September 17, 2012

瓜::上學兩星期

頭三曰一個人返學,
除左到放學見到婆婆的時候會眼紅紅扁扁咀,
第二日問佢都仲係想返學,
似乎返學都不是問題,
媽說可能放學前已經安撫左佢地,
叫佢地坐定有家長接。

不過成個星期半夜都會無端端喊話要婆婆,
唔知關唔關返學事?

一個星期後,
班主任打俾我,
問佢係屋企食嘢點?
佢話係學校食三文活,
我話佢一定食左火腿唔食包,
老師話係,仲借D意整左個包落地,
然後老師話唔得,俾塊新的要食哂佢!
咁佢就食得好慢。
另外就唔肯去廁所,
好抗拒要慢慢教,
仲話瓜坐唔定,唔坐得耐。
大小肌肉遊戲都肯玩,
其他都冇乜嘢。

咁都好好啦,仲想點?

我每一曰都問瓜。
鐘唔鐘意返學?
返學有乜嘢玩?
食咗乜嘢茶點?
學咗乜嘢?

終於佢兩個星期後會同我講,
食左三文治sandwich
我知學校冇教英文,
佢可以自己聯想番個腦入面的生字!

隔多一日,
佢突然記得學校學咗乜嘢!
有句子加動作!
攞個拳頭dup dup dup,
攞對手手拍拍拍,
攞個咀仔 muah muah muah!
問佢邊個教?
佢話吳老師教!

返學學多好多嘢!
講嘢都實在好多!
係暫時未調教到睡眠時間,
攪到我好眼瞓。。。
Zzzzzz

No comments:

Blog Widget by LinkWithin