Saturday, August 11, 2012

我和秋天有個約會

生咗仔之後同呢個世界有點脫節,
以前我可是什麼CD也下載一番係地鐵聽架!
出街活動的次數也比以前少了很多,
星星很想每天都陪住阿瓜呢!
我就... 都想久唔久俾啲私人空間休息下啦 :P
所以不能好似以前咁濫,
只可以揀啲真係極想睇的至買飛囉.


電影可以下載,
唔係想睇3D都等二輪啦.
但係演唱會舞台劇都係睇現場架麻.

張敬軒的軒動心弦演唱會2010
我可是大住個肚去聽的演唱會呢!
雖然慢歌較多所以有啲悶,
可以他的LIVE唱曲的感染力好大, 好感動呢!

呢個係我和春天有個約會的下集,
'春天' 我冇現場睇,
不過電視播過N次.
今次真係完全為咗張敬軒.

演出不過不失啦,
個故事好正路,
然後好多老歌囉,
呢啲非常通俗的劇目都唔會有乜期望,
有啲時候都有小悶,
但係我仍然覺得軒仔的現場唱得實在好!


No comments:

Blog Widget by LinkWithin