Monday, July 2, 2012

ShoppingAtBarney's::JasMB+BottegaVeneta

早排歡天喜地的係黎小姐的網站訂了一個Jas MB 斜揹袋,
點知五月訂的貨要八月中至有實物!!
你挑起咗我條根又等極都未有~
個心真係七上八下!
仲要又唔係賣得平。。。
不過算啦,那個款係其他網站搵唔到。(自我安慰中。。。)

的而且確我係需要一個輕的斜揹袋,
就繼續上網找尋另一款的 Jas MB!
(家下個菇時有啲重,雖然個間格幾好,但係再抱住隻瓜就有啲吃力。。。)
係我鍥而不捨的努力下係 Barney's New York 見到白色馬尾毛的 Mini Wings Traveller Bag,
馬毛好精緻囉,
原價US$385,
減至US$149,
不過千元的包包,
啱啱遇著剛剛的 free shipping!
平時郵費大約要US$35!
好似又平多幾百。。。
忍唔住又買了。
之後見過一個橙色皮版US$169,
但個人都係喜歡白色的東東。
而且我覺得馬毛都唔係好冬天啫。


第二日。。。
突然又出現咗一對之前試過但猶豫不決的 BottegaVeneta pointed toe flat!!
仲係鞋櫃必備的黑色,
原價US$495,
減至$239,
兼要得番我著的那個碼!
Barney's New York 一定係正貨先啦,
亦係免郵 promotion 中。
真係唸唔到一個唔買的理由!?
平時買貴嘢都會俾星初步評審,
但係今次都決定買左先!
如果咁都唔買真係會後悔一年兼以後唔再買BV!


收左錢慢吞吞的三日後至寄出,
幸好用DHL,
多兩日就到啦。

雖然即變窮人,
但買到平貨歡喜咗幾日!!
收到貨後極啱心水,
然後高興又持續幾日,
剛收到信用卡單浄係見個袋條數,
對鞋歸落下個月至俾$,
結果仲可以開心多成個月!!!
浄係買開心都抵咗啦!
抵! 抵!! 抵!!!

No comments:

Blog Widget by LinkWithin