Thursday, July 26, 2012

瓜瓜::26mths


~13kg.


~87.5cm

不變的兩-三餐飯,
半夜唔食奶,
一日兩至三支奶,
食得飽就睡前就飲水.


都仲係鐘意玩車, 依家加上整車!!
之後係熊貓,
又忽然愛砌圖.


最鐘意係地鐵車箱入面行,
斜路, 樓梯都唔會放過.


通常都 2230 瞓到 0800.

3號 識叫姑媽同爸爸個名
4號 識叫自己同嫲嫲個名
5號 識叫媽媽個名
21號 識講自己名,突然自己改自己做陳B (低音嗰隻)

阿瓜語錄
食飯唔肯坐定的時候 --> 揸車食雞!
食營養品 --> 揸車食cow! (個樽有牛公仔.)
入房要爸爸 --> 坐爸爸身睇ipad!
同媽媽玩的遊戲 --> 行媽媽身! (真係瞓係床佢係你個身上面行!) / 捐媽媽櫈
睇自己食飯沖涼揸車唱歌打鼓 --> BB 睇 BB
搭𨋢 --> 搭乜
要同唔要都不停重覆直至你輸 --> 玩呀,街呀,唔返企呀,抱呀,唔好呀,唔要呀,自己呀,唔返企食飯
每日必有的要求 --> 爸爸BB媽媽搭小巴去ocean park揸電車/ 睇魔魔
每日必做 --> 去買餸買舊fish
自己發明成日講但又唔知係乜 --> 波波dum
所有東西都有屬於某人 --> 呢個爸爸袋, 嗰對BB鞋.
想出街 --> 去街市買餸
想返企 --> 返屋企玩巴士
黃昏的時候 --> sun 落山, moon 出黎呀
識得數一至二十-- > 但係中文會跳咗個6,英文冇左five
要爸爸整車 --> 爸爸坐白色咕𠱸,紅色BB坐
動物園有乜嘢呀?  --> horse , cow, pig , 雞!
自己想食蛋糕 --> 媽媽整蛋糕BB食
我講電話:  平時又唔見佢無端端叫我,一講電話佢就係旁邊好溫柔的 '媽媽' '媽媽'!
唔識用個我呀,用 'BB' 或者 '自己'
唔識用你字,會講 '佢'
想你同佢玩砌圖--> 係box攞呢個砌圖俾媽媽

阿瓜怪行
食營養品又要攞車 -->  明明係廚房門口都要搵番架車揸過黎, 間屋好大咩?
扮鼻塞! 扮怕醜! 扮瞓覺! 直頭係做戲的朋友
----------
我: 有冇 BB 要搵爸爸?
瓜: (指住我.) 佢呀!
----------
我: 媽媽去沖涼。
瓜: 唔愛沖。
我: 除左衫喎。
瓜: 要著衫。
----------
星: 爸爸去沖涼。
瓜: 唔愛沖
星: 爸爸肚疴。
瓜: 嗯,得。
-----------
瓜: 唔出街呀!
我: 點解唔出街呀?
瓜: 曬呀!
我: 點個教BB曬唔出街架?
瓜: BB!
----------
我: 邊個地鐡站紅色架?
瓜: 太古。
我: 仲有太子係咪?
瓜: 太媽媽,太爸爸,太BB!
-----------
我: 有冇雲呀?
瓜: 有雲,大舊雲!
----------
瓜: 山
我: 係咪山呀?
瓜: 生
我: 生?
瓜: 聲
我: 有乜嘢聲呀?
瓜: 太陽呀!
我: 哦,sun!
--------------------------------------
6 歲前可行的興趣班:
2.5 歲 - 音樂預備班 / 英文戲劇
3 歲 - 游水, 畫畫, 鋼琴或鼓或單簧管或樂器一種
4 歲 - 溜冰, 跆拳道
5 歲 - 踢躂舞, 跳彈床
6 歲 - 魔術, 騎馬, 劍擊 27號 噴水池

No comments:

Blog Widget by LinkWithin