Saturday, April 7, 2012

Tai Tai Pie Pies

星星生日,
我為佢選了蘋果批而不是蛋糕,
樣樣都試下嘛!

是沒有門巿的 Tai Tai Pie Pies
想試了好一陣子,
不過一個批 9吋大,
仲要$450,
平時日子無端端唔會咁豪!

原個玻璃兜送到,
以為送到的時候會係暖身,
結果係雪住要自己番焗!
由於奶奶屋企冇焗爐,
我地唯有先試凍食,
凍食啲蘋果就爽.
仲有半個攞番屋企用光波爐焗熱。
熱食啲蘋果就淋.

我問店主RJ個批用黎做生日,
佢就幫我係批面加字,
不叧收費!
𥚃面全部蘋果!!
好香肉桂味,
批皮似軟餅乾,
也不錯吃。
不過星星覺得呢個價錢就貴啲囉!
我覺得還可以,
包送貨喎。
當然我會順便試下其他食品。
Quiche 同麵包都好吸引,
但係一次過至少要一打 quiche 或 4 loaf 麵包好難消耗,
反而曲奇兩打當零嘴好快食晒。
呢兩打淋身的曲奇有朱古力啐冇加果仁,
大塊薄身,好似旺旺燒餅!
其貌不揚,仲好似好燶添!
不過味道不錯,
好似 Home Made 版 Mrs Fields 咁囉。
$10塊都可以。

可以再食。

No comments:

Blog Widget by LinkWithin