Monday, March 5, 2012

重回職場

我.要.重.回.職.場.!!!
這是新的一年最大的決定吧!
也是近來較忙碌的原因之一.

舊年三月一日, 我回家當全職媽媽去.
今年三月一日, 我出外簽約回歸職場.
陪伴瓜瓜整整一年!
這一年飛快的過去!

原因很多啦:
唔想星星壓力太大.
瓜都就黎返學, 唔想很多時間係屋企冇所事事.
我同瓜返學的時候發現自己冇辦法同其他主婦溝通.
做家務又唔係本人特長之一.
湊仔一年, 個人就瘦咗二十磅有多!! 需要回復一個有自我又有規律的生活模式增肥一下.
個人瘦了, 瓜又肯自己行了, 瘋狂的想念華衣美服~~
購物意欲十級旺盛, 但係唔搵錢就想用錢感覺十級罪惡!
想瓜瓜學多啲嘢. (因為自己都可以學埋一份 :D)
想生多個豆仍可以維持普通中產的生活.
到尾一句就係想用錢, 唯有搵多啲錢.

祝我幸運吧!
---------------------------------------
突然間咁快返工!
搵份工比我想像中容易!
本來我唸住用半年,
搵份舒服冇壓力又穩定兼人工不錯福利不錯近屋企而自己想做但係學歷經驗未必符合的工作.
對! 我要轉行重頭由新人開始~

我想我也算幸運吧,
用咗一個月左右,
九唔搭八的寄咗 <20 封信,
第三間一見即請!
最好笑係次次見工都會同我講其實佢地有另一個職位未出廣告但係好啱我,
而另一份職位無論係任何一方面都俾我原先申請的那一份好!
以前搵工都係咁!
好明顯我從來都唔知自己適合做乜嘢工作!!

唉... 未返工已經開始掛住瓜瓜啦... 想哭...
不過咁... 未返工已經瘋狂洗$$$啦... 非常滿足... 就好似餓咗好耐的吸血鬼勁吸了一大口血咁!

5 comments:

Mommy and babies said...

Congrats for your new job. Enjoy the challenges of becoming a working mom!!!

Add oil =D

Anonymous said...

家姐加油呀!

芷蔚 said...

thank you guys! i'll work hard!

kAt said...

恭喜 & 加油!

Anonymous said...

congrats , add oil. what job is that?
BABY

Blog Widget by LinkWithin