Friday, March 9, 2012

沖繩::Aquagrace教堂


是今次成功爭取到日本旅遊的主因,
好友 S 到沖繩結婚了!
恭喜恭喜!

我們從市區駕車北上到教堂去.
有 GPS 的協助也不是太難度高.
不過得個教堂就冇嘢睇啦.
其一的原因係因為我地唔知道點樣至行到落沙灘,
加上大風兼抱住個瓜都廢事行得太遠.

教堂外型幾靚,
不過係內裡影相就好易背光.
但係如果陽光普照的時候又可以影到光線囉.
就算唔係黎結婚都可以係出面搖下個鐘.



成件事情的結論係我真係完全唔喜歡教堂行禮,
由禮堂部門一開新人進場直至儀式完成,
我個腦都係不斷想如果這是我的婚禮會令我高興嗎?
答案係否定的.
很怕那嚴肅的氣氛,
很怕樣樣要跟足規矩,
很怕一對對眼望實我,
很怕事情偶有差錯.
然後就暗暗高興還是忠於當年結婚的選擇,
哈哈!

No comments:

Blog Widget by LinkWithin