Monday, March 26, 2012

瓜瓜::22Months







~??kg.


~??cm


兩餐飯,
半夜都食奶,
一日三至四支奶,
終於識用鴨咀樽飲水.,
但係唔多喜歡.
最鐘意食雜莓小食,
不論士多啤梨/ 藍莓/ 紅莓/ 車厘子.


最鐘意的活動係玩車!!
屋企一地到係車!!!
熊貓係次選.


通常都 2200 瞓到 0800.
不過 0500 左右會想飲早奶.


基本中瓜對每個新發音都係佢自覺的指住件物件講俾我聽係乜嘢,佢預備好會自己講,反而你叫佢跟你講,佢知道自己唔識發嗰個音佢就凈係笑。
Ball 叫 'bal'
Orange 叫 'or-ch'
Watch 叫 'ar-ch'
'家' - 即係去街
Taxi - 'taxi'
蝦 - 非常正確的 '蝦'
婆婆 - 係高音的 'por por'
蛋 - 變咗低音的 '打'
我講 one 佢會講 'two'
Cow - 變咗 '溝'
三幾日就自動波講一個新字, 但係仍然大部份係英文(-_-), 明明我同時教中英文生字...
Turtle - 扁咀音唔清晰的turtle
Duck - 'duck' 仲有K音非常準確
會扮消防車警車的叫聲巴士響號
會扮狗叫 wowo
Truck 就得返個 'ka' 的尾音
Digger - 所有工程車模樣的都叫 '得架'


- 自我原地轉圈.
- 會豎起食指話玩多一次,豎完左手豎右手,即係玩兩次!
- 認得數字 2, 7,10, 26
- 用手指表達 1,2 ,10.
會想出街就攞大家的鞋同袋
- 識得斜啤眼,不過只斜左邊

-------------------------------------------

6 歲前可行的興趣班:
2.5 歲 - 音樂預備班 / 英文戲劇
3 歲 - 游水, 畫畫, 鋼琴或鼓或單簧管或樂器一種
4 歲 - 溜冰, 跆拳道
5 歲 - 踢躂舞, 跳彈床
6 歲 - 魔術, 騎馬, 劍擊

附註:
- 我又返工啦, 瓜係公公婆婆屋企非常自娛.
- 心理中好想生多個豆,但係生理同維他命M上唔知負唔負荷得到,都係睇定啲先啦。

1 comment:

Anonymous said...

what is 維他命M?
baby

Blog Widget by LinkWithin