Wednesday, February 1, 2012

美甲::MinxStickers::10/10Space

新年沒有太多新攪作的我,
同往年一樣,
買了一盤水仙花, 幾張紅色剪紙,
連全盒都唔多想拿出來.

唯一很新年的事情,
就是做了個紅金色的指甲.
從不是做指甲的粉絲,
其實不喜剪手皮,
我就是喜歡它們貼貼的服在指甲邊上.
但係抽獎得來, Lady Gaga, Beyonce 都用的 Minx 指甲療程(價值HK$650)就快到期,
襯新年為指甲換一個新裝!
金金紅紅, 好新年!
好過著件大紅衫吧?!


















修甲有花茶兩杯,
不過美甲完就冇抹塗潤手霜,
對手望落有啲乾...

我是頭一趟做指甲貼,
美甲師 Wing 給我一本貼紙書選擇,
多數是金屬色或細緻花紋的東東,
是自己塗甲油比較難控制的圖案.
也可以十隻手指大不同,
拼上指甲油或貼上不同的貼紙.
原本十隻都做淡金喱士,
但係整咗幾隻之後又覺得唔多出色,
又加隻紅底金心心~
效果非常滿意!






















(上)大紅大金的很新年啊!
(下) 黑白格仔有型格~






















我選了(上)淡甲色喱士指甲貼. 易襯衫不太浮誇.
(中)迷彩也很吸引.
(下) 還有各色的豹紋!






















要用上專門的紅外線燈,
這個不會曬黑手, 不會抽乾手,
係有少少熱囉.
先做一般的修甲程序,
不過就唔用熱水浸手,
美甲師話浸咗水指甲發漲咗冇咁好.
(左上) 用燈照軟指甲貼.
(右上) 用膠棒幫忙貼上, 貼錯咗可以照燈再黎~
(左下) 修剪一下, 再用指甲銼銼斷.
(右下) 用膠棒括走多餘的空氣.
















裝修白雪雪,好明亮!
呢張美腳甲的坐位好靚!!

指甲貼的好處是不用磨甲面,
但係就唔耐看,
官方話可保留五至七天,
我就用咗八天,
都是指尖磨損披口,
特別實色的紅色崩了口很醜怪!
喱士那些透明底就崩咗都唔多覺!
八天之後頂唔住覺得指甲很需要呼吸,
除下後的指甲都非常蒼白的!
除下很容易, 沖涼用熱水淋一下, 或風筒吹一吹,
慢慢撕下就可以!
















10/10 Space︰
地址︰銅鑼灣百德新街51 號華爾大廈1 樓B 室
電話︰3595 1152

No comments:

Blog Widget by LinkWithin