Wednesday, February 29, 2012

全球熱戀+杜拉拉升職記+不再讓你孤單+翡翠明珠

都是在瓜瓜返學前上網啦睇架,
(即係好幾個月前...)
依家未時間啦!!!!
連寫 blog 都冇乜時間啦!
呢篇個稿起自舊年 11 月 24 號架囉!
(有冇咁懶呀...)

又看了好幾齣戲,
是為了補償瓜瓜出世後沒得看吧?!

全球熱戀
本身幾鐘意睇呢啲分幾格又有啲連繫的愛情故事,
好似一次過睇咗幾齣戲咁!
呢齣有我鐘意的劉若英~
即時加分~~
佢同新富城係太空分離的那段令我眼濕濕啦...

杜拉拉升職記
是內地很火紅的題目,
不過我覺得平平淡淡,
唔會很特別又未至於爛片 :P

不再讓你孤單
見到人地寫係全年最感動電影,
又劉燁又舒淇好似好吸引!
點知係又咁慘得咁慘!
個女的一個人係外地生活跟男友生活,
轉個頭俾個下屬搶咗個男友仲俾人呃晒啲錢而屋企人又唔理佢,
好啦,
難得唔介意新識男子較窮兼要照顧個有病的小弟同聾啞的弟婦,
轉頭個男的發現得了絕症,
女的有咗 BB!!
最後個男的仲要意外死埋!!!
駛唔駛咁盡呀??
簡直慘絕人寰!!!
It's too MUCH!!!
可能我冷漠,
太多又反而感動唔到我.

翡翠明珠
呢套好明顯係年青人市場而我已經老啦!
真係爛到呢...
時間都晒埋!

No comments:

Blog Widget by LinkWithin