Sunday, February 26, 2012

瓜瓜::21Months


~11kg.


~82.5cm


兩餐飯,
呢幾日突然食多咗好多.
半夜久唔久都有都食奶,
一日三至四支奶,
離開張床就唔再飲.
但一日到黑咬住個奶樽飲水.
小食樣樣都食吓,
佢想食就食,
自己用羹食飯好準確好乾淨,
用杯飲水都一啖一啖唔會整到周身濕.


最鐘意的活動係玩車!!
有時要熊貓公仔陪瞓.


通常都 2200 瞓到 0800.
不過 0500 左右會想飲早奶.


最鐘意的發音: S-tic-ga-bug
我懷疑佢係鬼佬,
佢識我所以生字都係英文,
我同佢講中文佢都係答我英文.
見到車會叫 Car,
我講車佢都係Car
佢發到個 '車' 音,
點知一後時間後發現原來佢係講 Train!
仲一定係連講兩次 'train train'
仲識 Star, Eyes, Bus.
認得 '10' 會講 Ten,
不過個音似 Ta 或 Te.
問佢嘢會答 '唔係' 的時候好似北姑的發音
有時答 '好' 會講咗普通話 '姣'.
會 din din 聲的響號


- 其他各樣都係差唔多.
- 唯一特別係可以醒咗望住坐定俾我用較剪幫佢剪指甲,仲日日都叫我幫佢剪!! 好鬼貪靚!!
- 識得畫畫畫而唔係點點點
- 聽到 Wheels on the bus 會揸車會響號會扮BB喊會扮水潑

-------------------------------------------

6 歲前可行的興趣班:
2.5 歲 - 音樂預備班
3 歲 - 游水, 畫畫, 鋼琴或鼓或單簧管或樂器一種
4 歲 - 溜冰, 跆拳道
5 歲 - 踢躂舞, 跳彈床
6 歲 - 英文戲劇, 魔術, 騎馬

No comments:

Blog Widget by LinkWithin