Wednesday, January 4, 2012

重感冒

病咗成個禮拜,
藥物加倍,
靈魂同軀殼好似分開咗咁.
阿媽話我好似吸毒女.

冇返工之後一直的瘦下來,
我都唔明,
明明做師奶應該一路路的肥到肥腫難分,
我呢?
一路路的一條條骨走晒出黎,
明明係懶到死冇乜做家務啦喎!
(都得多謝星星的高度忍耐...)

有冇人可以話我聽點樣增肥?
一瘦就病!
一病又唔可以同個仔玩,
成日瞓,
瞓到傻吓傻吓...
肥番 5 磅都好啦....

最後,
感恩父母仍在一起, 行得走得, 健康快樂,
在我生病的時間可以代為照顧瓜瓜.

老豆, 明天生日快樂~

2 comments:

楊火火 said...

Take care Tze Wai!! GwaGwa needs U!

gwagwa said...

多謝關心, 不過感冒都係未清:P

Blog Widget by LinkWithin