Friday, January 27, 2012

瓜瓜::20Months


~??kg.


~??cm


有 16 隻啦,
啲牙都出得好大隻吓啦.


依然係兩餐飯,
但係差唔多晚晚半夜都食奶,
可能天氣凍, 有時仲食兩次.
即共四支奶,
同無限次的小食,
佢想食就食,
不過每次唔食得多.
會自己用羹食飯,
用杯飲水.
見到一樣新出想食的東西就用脷頂番個口入面的食物出黎,
好彩唔係吐....


最鐘意的活動係玩車!!
一日推車推到黑.
星星仲要買搖控車俾佢,
一日叫我叉電叉到黑!
好彩都仲鐘意睇書.
熊貓公仔都好吸引.


通常都 2200 瞓到 0800.
半夜常常起來,
可能因為天氣凍更肚餓.


要/ 好/ 贊成: (喉嚨發出的) 呀.
唔要: Mei Mei / Mi Mi / 唔要.
最鐘意的發音: S-tic-ga-s / 哎呀


- 開始識落樓梯, 一步一步落.
- 又鐘意剪頭髮! 坐得超定!
- 鐘意熊貓, 所以我地買咗海洋公的年票.
- 多咗無理取鬧, 係又喊唔係又喊,都唔知為乜.
- 好貪靚, 會自己揀衫, 無端端又要加件配件. 如果著咗件衫唔啱佢心水, 會係咁扯想除, 又會狂喊.
- 佢鐘意戴帽, 紅色, 星星, 車的圖䅁.
- 亦包括我的形象, 鐘意我著毛毛衫, 會幫我撥頭髮, 又唔俾我攝頭髮落耳仔, 戴髮夾佢就高興啲.
- 做每一樣嘢都有指定的人同地點, 其他人想幫手都唔得. 飲水呢度, 食飯嗰度, 食餅又另一度.
- 叫佢出街就話好, 要佢著衫就周圍走, 再著鞋就喊, 到開門直頭跑入房! 總之有改變仲就叫!
- 佢唔鐘意的事情冇一樣嘢迫到佢.
- 成早捧住個奶樽飲水, 唔飲的時候仲咬住個奶咀.
- 會自己著鞋.
- 基本的動物, 傢俱, 衣服, 顏色, 交通工具, 形狀的中英文都識, 係唔識講.
- 會聞歌起舞, 最愛 Wheels on the Bus, 其次係 Hello, 仲有 Twinkle Twinkle Little Star 同 London Bridge is Falling Down, Head, Shoulders, Knees and Toes, Itsy Bitsy Spider.
- 做任何嘢如果佢唔捨得走就叫佢'拜拜'就走得安安樂樂.
- 會點頭.
-------------------------------------------
6 歲前可行的興趣班:
2.5 歲 - 音樂預備班
3 歲 - 游水, 畫畫, 鋼琴或鼓或單簧管或樂器一種
4 歲 - 溜冰, 跆拳道
5 歲 - 踢躂舞, 跳彈床
6 歲 - 英文戲劇, 魔術, 騎馬

No comments:

Blog Widget by LinkWithin