Friday, December 9, 2011

澳門::大倉酒店

上次悅榕莊買一送一,
一定要今年內完成,
所以我地又去澳門啦!
其實都冇乜嘢做,
帶住瓜瓜又唔入得賭場!
所以叫埋公公婆婆,
至少人多啲叫餸都可以叫多啲 :P

將悅榕莊俾兩老,
今次佢地住低層,
有個露台!

我地另外訂咗同地點的大倉.
點解係大倉而唔係更便宜的銀河?
因為我成日以前大倉係三間之中最平,
而星星又話蔡瀾讚不絕口.
是但啦,
我地係淘寶搵到間旅行社好平,
俾一個平過銀河的價錢就住到大倉啦!
不過訂的時候都好擔心,
都唔知會唔會呃人!
問咗勁多問題,
然後店方話係訂房後先付支付寶,
住完再確認付款,
我地至試一試.
訂完之後亦有打電話 / 寄電郵到酒店跟進!
結果我地係成功入住架!

坦白講我係又少少失望,
房間都幾細,
設備又一般.
(比較咗悅榕莊真係差太遠...)
相迎的價錢應該同十六蒲比,
不過個人喜歡十六蒲多啲,
至少沐浴用品係 L'occitane!

張床好幾舒適.

有兩隻紙鶴放係枕頭上面迎賓.

休息的櫈,
唔係咁好坐,
主要係瓜瓜坐係度食餅.

辦公桌,
我成日都好驚瓜瓜撞埋去!
玻璃面又不锈綱腳!

唔知係咪個牆身設計問題,
個電視好似好細咁,
不過電視台的選擇娛樂性豐富.

浴缸都 OK,
個電視就細啲.
另有淋浴間.


有兩個洗手盤,
個手龍頭係瀑布水.

浴室用品非常齊全,
但係竟然衣櫃部竟然係冇鞋抽!!

要彈的係問佢攞 BB 床,
竟然得到一張網床!
咁深! 我點放個仔入去瞓?
而且網床的板都唔適合瞓覺啦??
太唔貼心啦!!

No comments:

Blog Widget by LinkWithin