Monday, November 7, 2011

布婚CalicoWedding

我很幸福.
結婚兩年,
感覺還是有的,
選擇仍是對的,
很好.
--------------------------------
- 有了孩子, 時間過得更快.
- 星星說我幸運, 是的.
- 從小到大也是符符碌碌的一步一步的走著走著, 到今天成為人妻, 成為媽媽, 成為主婦.
- 人工係少咗, 但係心靈好富足, 夜晚瞓得好.
- 沒有特別的宗教, 但還是感恩, 謝謝身邊的人都愛錫我.
- 星星事事以我為先, 樣樣有商有量, 很多事情也讓著我.
- 好少嗌交, 一方講完不滿, 事情就完結啦. 瞓醒一覺都唔記得啦.
- 瓜瓜給我最大的考驗係耐性同體力.
- 最大的好處係可以買唔同牌子的洗面乳 / 洗頭水, 唔鐘意的話都有人幫你用到尾.
- 最唔習慣係張床太細, 以前一人一張雙人床, 依家兩個人迫埋一張雙人床.

1 comment:

楊火火 said...

布婚快樂!
sweet, sweet...

Blog Widget by LinkWithin