Sunday, November 27, 2011

談幼兒園

踏入十一月,
好多幼兒園都開始面試, 收生, 留位.
我算比較懶散? 輕鬆? 冇所謂?
報咗 4 間.
其實我都覺得報得多...
而且我心儀的那間過咗年至面試.

點知依家返幼兒園跟其他媽媽祖母閒聊,
7-8 間真係閒閒地,
話要漁翁撤網,
又研究邊間收咗邊間唔讀,
原本唔緊張都緊張埋一份.

暫時瓜瓜見了兩間,
第一間下半場非常不合作,
衰到我同星星講如果間學生收佢都唔好讀, 咁嘅學生都收一定係呃錢架!
點知轉頭第二輪收生又收到信俾瓜讀下午班!! (莫非有教無類??!)
可能同時間好幾間學校同時收生,
其他人都揀有學卷的學校啦.

另一間係我次選,
瓜瓜當日心情勁好,
除咗專注力低同唔識講嘢之外都做得好好啦!

其實我都唔明做乜十月就面試,
間間鬥早博你俾留位費!
得十幾個月人仔你想佢識啲乜????

啲家長又好緊張,
仔囡面試係星期六,
個爸爸著西裝咪多咗囉?!
親子時間你著西裝??!!
--------------------------------------------
我選幼兒園的要求呢:
--
交通方便唔太遠,
返學之餘仲要買餸!
又驚落雨又怕車多.
我唸住日日送佢返學架!
--
信任傳統名校,
唔知呢,
總係覺得新派那些比較商業化.
而且一向住本區,
有歷史的好學校由細聽到大.
--
語言好重要,
細個學外語容易啲啦.
特別普通話我唔識教.
--
偏向傳統教學,
因為接住讀小學會易適應啲.
--
校服都唔好太醜樣,
要日日著喎! :P:P:P
--
師資反而其次,
讀得書多唔代表有愛心.
面試的時候我好留意啲老師,
睇吓佢地對住小朋友的表情係咪真心的笑容.

No comments:

Blog Widget by LinkWithin