Tuesday, November 15, 2011

瓜瓜正式返學
















係上 playgroup!
之前有係其他地方試堂,
但係呢次係正式的一個星期三日,
每次一個半鐘,
係幼稚園辨學,
所以有校服, 書包, 私家杯同私家毛巾盒.

點解係度上?
因為始終係幼稚園,
地方比較大,
課室大, 遊戲的地方大.
有地方俾大家走動.
真正幼稚園老師教學,
成件事情比較認真.
90 分鐘的課堂,
有多一點暖身的時間去適應課室環境.
最後係收費都唔貴!

點解瓜瓜咁細去上堂?
因為瓜瓜係我地兩家之中唯一一個小朋友,
冇乜同其他小朋友一齊玩,
欠缺耐性又大脾氣專注力又低,
係, 書本的東西我可以自己教,
但係人際關係做人態度就要佢自己領會.
上堂唔係想佢學習什麼課本知識,
只希望佢可以習慣吓群體生活,
學習等待, 學習呢個世界唔係事事如願.

好啦,
咁上堂做啲乜?
每件事情做 15 分鐘.
有一個外籍老師,
正正係上次面試日講故事那位!!
一個輔助的中國籍老師.
12 個學生,
一半係外傭帶,
其他的係同婆婆嫲嫲,
只有另一個同我係媽媽,
即時覺得瓜瓜好幸福!

先係操場玩各式自行車,
不過瓜瓜唔肯坐只係推!
仲有小小遊樂場, 有滑梯, 有爬爬蟲山洞, 有轉轉椅.

下一節入課室聽歌玩大件的玩具,
可以自由的跑跑跳跳.
瓜瓜成日私下走去搵其他唔關事係四周收好的玩具!

之後就排隊洗手去第二間房食小食,
瓜瓜自己開水, 洗手, 關水龍頭.
難得之後佢肯等一陣攞食物,
可能唔係太肚餓.
然後自己放餅乾入口,
口乾又自己飲水,
不過佢食得慢,
俾隔離個鼻涕蟲女同學食咗佢最後塊餅!
食完仲俾番個碟老師.

下一節算係正式學習,
老師教長頸鹿,
但係只係見圖,
連 'Giraffe' 的英文字咭都冇.
然後就做個小手工整長頸鹿,
我盡量想瓜幫手,
不過佢肯坐定一齊做已經好好啦.
整好咗瓜又幫我攞俾老師.
















之後又係洗手時間.
洗完手就圍圈聽老師讀書,
呢個係瓜的弱項,
係點石成金的故事,
皇帝隻手掂乜都全部變金.
但係故事時間瓜就唔肯自己坐啦.

最後又係唱歌跳舞
一班人玩,
所播的歌全部瓜都熟到不得了,
所以佢都跳得好開心,
又因為佢太開心,
每一首歌之間停頓兩秒佢就尖叫!!!
最後講再見的時候仲抱抱老師!

有其他小朋友係唔同啲,
瓜瓜全程都好乖!

第一次見到瓜瓜穿著校服,
內心非常的激動仲有啲眼濕濕添.
上堂的時間過得好快,
而且瓜瓜都好開心亦比想像中快融入課堂中.
結果係我好攰囉!
一來一回, 加上課堂四圍走,
仲辛苦過自己返學!

1 comment:

寶妮 said...

可以講比我知, 瓜瓜的學校名嗎? 瓜瓜第一次的手工好靚呀!

Blog Widget by LinkWithin