Wednesday, October 19, 2011

黑暗中對話+瓜瓜揾錢

最近更新減少了.
點解?
我忙囉!
TVB 的三線劇集我都追看,
不過唔係夜晚睇電視,
係第二日睇 MyTV.
星期六, 日的飲食節目又合我意.
仲有 Project Runway Season 9.
然後又迷上 ipad 的 tiny tower.

而且都冇乜特別事發生.
可以講吓就係:
1.
終於去咗我有咗的時候已經好想去的 '黑暗中對話',
好好玩, 非常推介,
但係又唔可以講太多,
有咗心理準備件事情就唔好玩啦.
我依家係街度都會唸: 如果我係盲人點周圍行?

2.
瓜瓜點揾錢?
佢幫中大做個簡單的研究得到 $50 車馬費,
雖然揸車去中文大學隧道費都唔止呢個數.
詳情睇中大網頁.

3.
瓜瓜報咗 4 間幼兒園,
夠唔夠呢?
會唔會 4 間都唔收呢?
下個月就面試,
佢會唔會相比起其他人係乜都唔識呢?
但係佢仲未肯講嘢囉.

4.
Google 話我個人 upload 相的 quota 滿咗,
我攪完一輪發現最簡單就係最多一個戶口係同一個 blog 度做 co-writer.
兩個戶口寫一個 blog,
又可以繼續放相啦.

2 comments:

Anonymous said...

中大調查員:你叫咩名?
瓜瓜:瓜瓜
中:平時食乜野?
瓜:瓜瓜
中:咁平時又玩乜?
瓜:瓜瓜
。。。

-bro :)

芷蔚 said...

佢識講就好啦!
淨係要佢望咋!

Blog Widget by LinkWithin