Friday, September 30, 2011

生多個?

對於豆豆的來臨,
星星同我都係抱住順其自然的態度,
冇特別的造人亦冇避孕.

結果就令我每個月到咗臨近經期的日子就會好緊張.
最慘係來經的警號徵狀同初期懷孕好似,
會嘔會想食酸想食甜同好攰 :(
究竟係有定冇真係要見血至知道.

問心呢,
我都好想生多個豆豆,
因為有個機會可能生個女,
囡囡大個都仲會成日同阿媽一齊吖麻 :P
雖然生多個仔我都好歡迎 :)
但係生第三個就冇可能啦.

不過依家得星星一個搵錢,
一個養咁多個好大壓力,
屋企得兩間房咁豆豆瞓邊呢?
會唔會夜晚一個喊醒另一個又醒咪成晚冇得瞓?
一唸到又要半夜餵奶個心即刻寒一寒 :P
大肚點抱瓜瓜?
咪又有一年冇得去旅行?
然後再去旅行時四個人去咪好貴?

現實係好殘酷.
所以每個月都好掙扎.
想見血定唔見血?

今個月: 見血...
心底大呼: 好彩...
我唸我都係未準備好同豆豆結緣.

3 comments:

Anonymous said...

想法同你一樣, 不過當然唔係咁早啦!

BABY

小貓 said...

豆豆 will find the best time to come...

add oil =D

芷蔚 said...

Baby, 我都依家都未攪得清我係咪真係想生多個.
小貓, Thank you!

Blog Widget by LinkWithin