Monday, September 26, 2011

瓜瓜::16Mths



~10.7kg. (係曼谷機場個行李磅磅的, 連衫連鞋.)


~??cm


不變的 8 隻牙仔.
大牙出極都出唔到.


一唔滿意就尖叫.
出街唔想返屋企仲會0累地!


上咗樓梯降, 一見樓梯就要行!
最鐘意吊高對腳用前腳掌行路.
樓梯上上落落都行得唔錯,
出街行商場好多時都自己行.
(抱住佢好重架...)
不過佢驚走失一定會拖住,
而且拖住佢可以好安落的四圍望唔使望路,
行得開心仲可以不停搖頭!


一日兩餐飯三支奶,
最鐘意食蛋同食魚.
想唔食會退出黎,
有渣咬唔到都退出黎.
終於都肯自己攞奶樽!
係個口拔個奶咀出黎仲會笑~
然後又放番入口.
食得高興就會扮豬咀,
豬多兩次仲會拍手掌.


將啲物件一件件攞出黎然後一件件放入盒就最高興.
但顏色/形狀就分唔到.


通常都一覺 2145 瞓到 0715.
下午 ~230 瞓兩個鐘.
有晚臨瞓前飲飽水竟然自己指路話要返自己張床瞓覺唔使'暗'完再放低!
所以依家訓練佢係張床自己瞓著.


學識尖叫算唔算?
仍然靠手指指囉!


瘦就似媽媽,
肥的時候似爸爸.
我個人覺得佢除咗個樣唔太似我之外其他樣樣都似我,
連懶惰都似到十足 :P


- 以前淨係佢指我講, 依家可以我問佢指. 平時所學的動物生果車輛日常用品基本上都記得晒, 最驚喜係佢會掀書掀幾頁搵番出黎.
- 識得指自己.
- 閂門開門冇問題.
- 好鐘意對新鞋, 不停讚佢對新鞋就好開心, 好似女仔... 咁貪靚!
- 問佢鐘鐘唔鐘意件粉紅色衫, 佢擰頭! 唔通男仔天生唔鐘意粉紅色?
- 受軟唔受硬, 只要你係咁讚佢叻, 佢就好肯學新的事物.
- 話說某日同友人們出街成枱人讚佢自己攞水樽飲水好叻, 第二日佢爭個奶樽要自己攞住飲!真虛榮!
- 識得原地踏步, 跳舞.
- 知道軟同硬, 係我地張床上面, 企係度面向下'啪'一聲扒落床. 行地毯的話行兩步就雙膝落地覺得好好玩!
- 行超級市場一定要幫手推車仔.
- 俾張八達通佢會幫我嘟.
- 見到個海就好興奮, 無論係電視上定係十里遠見到...
- 坐係度一定'筒'高腳.
- 可以幫你戴眼鏡.
- 有想攀爬的意欲.
- 自己會點蟲蟲, 會張大手板話'冇啦'!

1 comment:

Anonymous said...

坐係度一定'筒'高腳.
哈哈哈.........
搞笑!
BABY

Blog Widget by LinkWithin