Sunday, September 11, 2011

報讀幼兒園(1)

一早決定要俾瓜讀幼兒園,
唔係我唔想自己教,
而係覺得小朋友係需要學懂群體生活,
小朋友可以互相學習.

心目中有好幾間認為合適,
瓜瓜一歲的時候已經打咗電話去問定邊個月開始報名,
如果因為的失誤而遲咗冇得報就唔好啦.

幼兒園 A 係一歲的時候已經可以報名,
雖然唔係先到先得,
不過了咗件心事.

幼兒園 B 係北角傳統名校,
但係佢就統一報名,
報名前三日至有報名表,
得九點到十二點三個鐘頭的時間收表.
我九點三去到,
前面有成千人!! (其實係七百幾...)
然後排成個幾鐘囉.
咩事呢??
排完之後非常抑鬱!!
1. 隔離嗰幾對父母都唔係住附近, 有九龍, 有西半山...
2. 我行鈄路比隔離對夫婦行得快少少, 個老婆同個老公講: walk faster faster! 快得我一個人咁點呢?
3. 張報名表寫明只接受 2010 年 1 月 1 日至 2010 年 8 月 31 日的小朋友, 咁係咪 9 月 1 日後的小朋友唔駛讀書?
4. 點解報名表要寫家長的職業同學歷? 你係咪歧視父母耕田或讀小學程度?
5. 我咁早到都七百幾, 排第一的幾點到?
6. 過千人排隊, 瓜瓜有冇機會?
7. 啲父母黎到至填表影印買信封, 你自己見工都唔會去到人地間公司至影印啦?

雖然報咗未必收,
收咗未必讀,
但係都要報架.
個個家長都報幾間,
一陣想讀嗰間冇位點算?

依家至幼兒園, 仲有幼稚園, 小學, 中學,
幾時至排到大??

仔,
你阿媽我有幫你的未來籌謀過,
得唔得就睇你自己啦.

No comments:

Blog Widget by LinkWithin