Tuesday, August 23, 2011

天鵝湖::香港芭蕾舞團

常常問星星睇唔睇芭蕾舞,
佢每一次都話要睇天鵝湖.
其實明明呢啲經典係劇目,
點鮮好似等咗咁耐至有得睇?

睇節目的其中一個 '好處' 係可以放低瓜瓜一晚,
食個舒服飯,
睇個表演,
然後有覺好瞓.

以前拍拖的時候睇戲比較多,
但係一來依家的戲太爛,
二來戲可以上網睇,
三來為咗一齣爛戲而放低個仔好像說不過去.

天鵝湖是我很喜歡的表演,
小小情意結因為它是我係小學二年級(定三年級呢?)第一個上台係伊館表演的芭蕾舞,
亦都係因為它而放棄芭蕾舞而改學習中國舞.
(因為阿媽話其他表演的大天鵝都有很粗的腿.... 但還不是一樣的嗎?)
(那件只穿了一次但不便宜的舞衣仍然健在我個床下底~)

中學三, 四年級的時候有一剎那想過要當個舞蹈員,
不過很快的給老豆反對了,
他覺得舞蹈員的衣服都很少布,
而且跟男舞蹈員也貼得很近.

題外話說了很多...

星星說他看了電影 "黑天鵝",
知道是如何訓練黑天鵝,
所以他說女主角並沒有顯示好的撫媚又沒有勾引男人的能耐.
黑天鵝與白天鵝的分別就只有 '笑容' 的是黑天鵝,
'抑鬱' 的是白天鵝,
男人就喜歡有笑容而唔鐘意抑鬱,
所以王子就被黑天鵝搶了.

我沒有那麼深層次 :P
只是覺得女主角的舞蹈明顯比其他人好.
某些小天鵝感覺較鬆散,
鬆散不是我預計會見到的.
香港芭蕾舞團的水平不是該較高的嗎?
服飾又是我喜歡的中世紀背景的喱士服.
坐得好近台階,
汗水都看得一清二楚.
----------------------------------------
[ 天鵝湖 ]

日期: 2011/08/19-21
地點: 香港文化中心 - 香港文化中心大劇院
主辦機構: 香港芭蕾舞團有限公司
主辦機構網址: http://www.hkballet.com

No comments:

Blog Widget by LinkWithin