Tuesday, August 9, 2011

又黎::大吉利是

臨瞓前我問星: 聽晚食咩好呢?
星: 過咗今晚先至講啦.
我: 做咩呀? 你驚過唔到今晚呀?
星: 唔係, 不過依家好飽啫. 如果我係屋企死咗你唔鬧爆我呀? (因為樓價會因此太跌.)
我: 唔會, 自然死亡冇問題架.
星: 咁我自己死.
我: 你唔會, 你唔會咁益我. (因為我可以一個霸住個仔兼可以搵個第二個.)
星: 係喎, 我唔會益你喎.

想點呢?
呢兩個乜嘢人黎架,
閒話家常都關死事!

2 comments:

kAt said...

唔會啊, 咁既關係好自然同輕鬆

芷蔚 said...

都係架 :)

Blog Widget by LinkWithin