Monday, August 1, 2011

家庭主婦::5months

日子過得很快的,
全職主婦已好幾個月.
除了開始之初有點點的不適感,
現在問題都解決了,
當主婦實在是非常正確的決定.

未生仔之前都冇人叫我陳太,
直到陪月員叫咗一個月,
依家都冇人咁叫.

瓜瓜:
- 至少佢依家非常黏我, 最鐘意瞓係我大脾上面.
- 如果有個工人, 佢黏工人多過我, 我會好唔開心.
- 佢非常聽我的話, 做事之前都會望吓我問意見.
- 一歲人仔成日古古惑惑, 唔係成日對住佢都唔知佢想點.

星星:
- 佢都應該覺得舒服, 家中的事務在他回到家之前已經完成了, 都尚算井井啦 :P:P
- 至少一放工返到黎就有飯食.
- 又冇我係公司攪攪震, 佢應該可以專心一點.
- 不過都得多謝星星穿著那些熨完還是皺的裇衫~ :P:P:P
- 但佢都要多謝我幫佢熨衫喎 :P:P:P:P

自己:
- 過一日賺一日, 唔係個個都可以望住個仔一日一日咁長大.
- 家務唔識做到識. 要學識煮多幾個餸都要下一番苦工.
- 比前返工的時候瘦咗一圈, 唔係工作太多, 係精神壓力唔細.
- EQ 高咗, 耐性倍增!
- 有份堅持一定要早上七點後至開電腦.
- 成日驚冇錢洗, 但係一個師奶並唔需要過萬蚊的BV, 有個仔又唔方便出街大魚大肉.
- 時間都好像給瓜瓜佔去, 成日想平衡自己的生活, 但偏偏唯有半夜無人的時候才最獨立自主.
- 阿媽成日覺得讀咗咁多書唔做嘢好嘥, 但係有張入場卷, 幾時再用都得.
- 最驚再搵工的時候唔止中女, 已經係老中女人地唔要:P
- 一世人流流長, 要再入職場有幾難? 第時瓜瓜返全日學, 一個人係屋企一定悶到發霉!
- 工幾時冇得你返? 但係小朋友的成長, 一日就係一日, 佢無端端識行, 無端端叫你: 媽! 無端端抱住你, 那種親密就有錢都買唔到啦.
- 無論再揀多幾多次, 可以的話, 我都係寧願湊仔.
- 瓜瓜依家好得意, 都開始想生多個豆豆. 但係瓜一知道有可能會多個弟弟妹妹, 佢就晚晚起幾次身用行動話你聽湊仔好辛苦囉!

2 comments:

Mommy and babies said...

Support support u.. I also started being full time housewife now although I have maid helping me. It is very hard since I don't have much patient with my twins yelling and crying everyday.

Add oil together!!

芷蔚 said...

慢慢就會習慣, 我都要幾個月才能重生.
適應了對住 BB 就會很快樂.
加油!

Blog Widget by LinkWithin