Tuesday, June 28, 2011

離婚VS綜援

由於峰芝離婚事件鬧得熱烘烘,
今日又問吓星星關於離婚的問題.

我: 如果協議離婚係咪要兩年架? 咁通姦係咪即時生效架?
星: 唔係啦, 好似一年至得, 有冷靜期架麻.
我: 一年, 咁我地都離得架啦. (又開始我地胡說八道的時間.)
星: 係呀, 咁你離唔離吖?
我: 是但啦, 你想啦!
星: 咁離唔離都得嘅, 一係離咗攞綜援囉.
我: 可以架咩?
星: 可以, 你轉晒啲資產俾我, 帶埋個仔咪得囉. 好似泰國海嘯嗰個咁.
我: 咁又幾多?
星: 有個仔都應該有六千左右.
我: 咁少???
星: 差唔多啦, 唔使做有六千.
我: 咁你攞咗啲錢去包二奶咁點?
星: 唔會啦, 你有阿瓜咪有資產囉.
我: 二奶都可以生仔架.
星: 唔使擔心, 阿媽話過唔會認二奶仔.
我: 但係瓜瓜可能唔生性.
星: 係呀, 二奶仔都可能冧到嫲嫲.
...
..
.
地鐵到啦, 冇得講啦.

如果要扮離婚攞綜援:
1. 你要好相信你老公好愛你;
2. 你要好信你老公唔會走佬;
3. 你真係好需要六千蚊.

1 comment:

Anonymous said...

如果要扮離婚攞綜援:
1. 你要好相信你老公好愛你;
2. 你要好信你老公唔會走佬;
呢兩點都唔成立, 如果你老公好愛你, 或唔會走佬, 就唔會同你扮離婚
baby

Blog Widget by LinkWithin