Friday, June 24, 2011

MyTV

一個師奶同個仔係屋企,
有乜做呢?
除咗陪瓜瓜玩的時間,
我都有睇電視,
不過盡量都係非廣東話的節目,
唯一比較準時收看的 tvb 節目係: 皆大歡喜!

Discovery 唔錯,
不過介紹動物的那些 Animal Planet 頻道唔係我朋友,
特別嗰啲蛇蟲鼠蟻,
一定立即轉台,
大草原的動物大兇殘,
偶爾可以看一看馬達加斯加可愛打橫跳的小猴子吧.
風景, 旅遊的可看,
但係唔會長期追住睇.

睇得最多係 Home & Health 頻道,
- Say Yes to the Dress - 新娘到婚紗店選購婚紗的真人騷, 雖然唔慌會有我鐘意的復古款, 不過都是美美的, 睇完之後你會覺得麥同學那一件也不是太貴吧.
- Rich Bride, Poor Bride - 真人騷, 主要係睇個婚禮用咗幾多錢, 基本上對對夫婦都會超出預算 ~30%. 一路睇一路想起當年我都樣樣睇預算, 而且都超咗少少, 睇住自己盤數令人好緊張! .
- Get Your Face on with Napoleon Perdis - again~ 真人騷, 是評審當化妝達人徒弟的騷, 雖然我對化妝的本身興趣不大.

No comments:

Blog Widget by LinkWithin