Tuesday, June 14, 2011

ArtHK11

唔好以為我好藝術,
只不過係樣樣都有興趣去睇去觀摩.
現實中的我一啲創作力都沒有.

觀賞藝術是過程, 不是記錄.
帶相機想影瓜瓜,
但係中途都冇電 :P

瓜瓜最喜歡的藝術品!
有好多個洞可以俾佢用手指放入去.


係咁意影少少啦.


呢個因為同 BB 用品有關,
又睇吓囉.


這個 booth 是最深刻印象的,
看似平平無奇?


我形容唔係咁叻.
他們用一排彩線在兩幅牆上一橫線一直線的連起來成立體弧線.
好簡單不過好靚,
可能放係屋企做裝飾~


我愛摩天輪~


地區實在太大,
要一一欣賞一日實在唔多夠.
抱住個仔有啲走馬看花,
因為揹住佢行咗半個場館都攰到嘔...
喜歡大大舊的雕塑多過畫,
我呢啲外行人感覺雕塑似乎有多啲變化.
而且始終每個 booth 都有個負責人行行企企坐坐,
令我覺得自己非常攪攪陣 :p:p:p
都係博物館啱我地多啲 :D

No comments:

Blog Widget by LinkWithin