Sunday, May 15, 2011

花草樹木

去到花墟當時唔會淨係買花.
上次買的那些種在我家唔合適,
枯得七七八八, 要換過.

呢個好似芋頭的東東,
叫 '水X佛X' 咁上下,
我睇中佢好一段日子,
可以水種就更好!


發財樹係冇幾樣能夠係我屋企成功生長的植物,
星星話買多盤.


沙漠玫瑰,
星星鐘意佢個一支獨秀的造型,
希望真係種到開花~.


羅漢松,
星星想買一盤好耐架啦.


唔記得乜葉,
係覺得佢心型啡啡地幾得意!

2 comments:

碧海藍天 said...

你同老公都一樣鐘意盤栽,有共同的興趣,好好呀,好溫馨,好羨慕.

P.S.再次多謝你早幾日回答魚油的問題.

芷蔚 said...

唔駛咁客氣, 我知幾多答幾多啦. 都係邊做邊學 :)

我地的共同嗜好係美化家居,
係屋企的時間長,
整得靚啲人都開心啲 :)

Blog Widget by LinkWithin