Thursday, May 26, 2011

瓜瓜::1歲


記得預產期還是到麥同學的飲宴.
放假第 3 日就生得啦.
日子過得超快!
轉眼竟已一年!

用咗少少時間睇番懷孕期的種種,
恍如隔世!
滿月前的非人生活.
係令我最唔想再生多個的原因 :P

每日看著瓜瓜一樣一樣的學習,
是當下最開心的事情.


~9.9kg.


過幾日去健康院順便度下.


都仲係唔捨得剪嗰幾條毛.


都仲係唔放嘢入口,
不過俾零食佢都唔會放入口.
有6 隻牙仔.


愈黎愈大脾氣,
好多要求.


一個大人單邊拖就點行都得.
完全唔扶自己可以行到十步八步.

會用食指手指指要你抱佢去其他地方,
係一個人肉指南瓜.


仍然食得慢, 兼食得唔多.
不過都算樣樣肯食.


鐘意睇 Mother Goose Club.
鐘意掀書, 你陪佢讀埋就最好.
識'請請', '俾', '攞'.


開咗冷氣瞓之後,
醒少咗好多啦.
喊唔抱佢,
有時想唔理佢,
喊喊吓就會瞓啦.
佢一係企係身,
一係喊到嘔 :(


好多發音,
其實佢應咗你,
係你唔明佢講乜啫.


上半面似媽媽,
下半似爸爸.


好肯行,
一日行到黑.

想做每樣新嘢之前都望一望我尋求批准.
NO 佢就唔會做.


食得衰,
一餐都仲係要食一個鐘.
瞓得衰,
係要醒一醒要你抱吓佢.
不過都唔算太差架啦.
---------------------------------
常常記住唔好同人比較.
每個小朋友進度都唔同,
唔使迫啫,
大大吓都識架啦.

呢個乜嘢世界?
一歲人仔就要開始報名讀書!!

3 comments:

楊火火 said...

HaPPy BiRtHdaY to 瓜瓜!

楊火火 said...

一歲就要讀書啦? 不過我見我的朋友,BB六個月就上playgroup啦.
但我就想火火三歲前玩多的,自己讀左二十幾年書,都怕怕.

芷蔚 said...

冇唸住上 playgroup, 我想星星都唔肯啦.
係報 nursery 同 K1!!

Blog Widget by LinkWithin