Tuesday, April 19, 2011

家庭VS職場

在想是否應該回到職場.

是需要嗎? 不是.
是被要求嗎? 不是.

不過覺得自己好似有點點無所事事囉.
覺得自己愈來愈懶,
除咗一日煮餐飯同少量的家居清潔,
身體仲差咗添.

是想試吓新嘢嗎? 係.
是想搵錢嗎? 唔係.
點解要做? 想學吓其他嘢. 有錢有嘢學去邊度搵?

找到一份幾得意人工唔錯又新鮮的短期工作,
結果被星星一盤冷水潑落黎:
- 少錢 (絕對唔係最低工資.)
- 工時長 (09.30-18.00 都長?)
- 咁短期做得啲乜? (就係短至好玩! 冇壓力啦!)
- 冇事搵事做 (咁真係覺得冇事至搵工啫.)
(總之唸起就嬲!! 次次有工請我都呢樣嗰樣!!)
(心底裡暗暗不爽... ?)
回歸職場的事情又擱置下來.

同時瓜都有關嘅.
佢下個月生日又要打針,
而且啱啱又少少感冒,
仲唸住搵日同佢去深圳動物園.
瓜瓜還是重要一點,
看著他長大也是我想要的事.

算啦,
仲有大公司市我都應該很高興, 是吧?

4 comments:

楊火火 said...

有人話:全職媽媽是一種生活態度,多過是取捨.
有時我都覺得自己無所事事,好想做番野.不過未必搵到之前的人工,而最大問題係火火都係唔肯用奶樽.

芷蔚 said...

我想我是取捨比較多.
有些事情比較重要, 親情比金錢重要多啦, 而親情需要時間培養.

Mommy and babies said...

gwa gwa is one year old already? I remember you blog right after gwa gwa's birth...

Happy birthday and congrats!!

芷蔚 said...

小啤, 未咁快, 仲有一個月. 不過都多謝先!

Blog Widget by LinkWithin