Saturday, April 23, 2011

瓜瓜::得啦

瓜想去做一啲我唔俾佢做嘅嘢.
例如爬入廚房厠所 / 掂啲危險嘢.

我: 瓜瓜, NO!
瓜: 呀! (我估意指: 得啦!)
我: 唔得呀!
瓜: 呀! (我估意指: 可以啦!)
我: 唔可以呀!
瓜: 呀! (我估意指: OK啦!)
我: 唔 OK 呀!
瓜: 呀! (我估意指: 好啦!)
我: 唔好呀, 快啲番過黎.
(同樣的對白不繼重覆.)

瓜終於好不願意不停回望的走開.

*註: 有時係 '呀', 仲有 '啊', '嗚', '啦', 同埋好多火星的音節.

2 comments:

BABY said...

好叻喎, 咁快識駁咀

芷蔚 said...

真係叻?
你打佢, 佢識打番你添!

Blog Widget by LinkWithin