Wednesday, April 27, 2011

開平陽江3D2N自駕遊::0421--23

復活節出外走一走,
哥哥說不要愛得太遲,
一行九人兩架車,
到星星的鄉下同我的鄉下.

時間太多,
都是在車的時間比較多,
另外就是看過我的祖屋, 碉樓, 南海一號博物館,
其餘的就是食食食.
沒啥很特別的事.

小事就有幾單:

1.
攞房的時候問要BB 床,
個小姐話 BB 床唔好多穩, 問我要唔要?
成間酒店接近 300 間房,
號稱 5 星級得 2 張BB 床仲要唔穩! 問你死未?
大堂主管仲惡, 態度又差, 係咁問咁你要唔要?
我個仔有乜事係咪你負責?
結果都係送入房睇吓至算.
係有一邊的欄有少少搖搖吓都接受到,
但係又有另一個問題: 個床板係唔可以調整高度,
即係如果瓜瓜企係度就好易跌出黎,
呢個床只係適合唔識企的小 BB,
不過我個仔都係 10 個月,
咁點呢?
咪同我地一齊瞓囉!

2.
瓜瓜從來未試過同我地一齊瞓.
因為我地都認為睡眠質素好重要,
有個 bb 瞓係隔離好大壓力,
而且都冇大張床!
酒店的雙人床幸好都唔細.
不過瓜瓜瞓覺係車輪轉,
一時個頭瞓係我個肚上面,
一時對腳又係我大脾度,
一時又瞓咗係我個枕頭上面!

3.
帶住個攪攪陣的瓜,
我同星星都成日唔記得攞齊嘢,
又係早餐的時候忘記攞走瓜用的小膠匙,
當時已經開咗車出發到陽江去,
咁就即刻打電話返酒店叫人收起佢.
(最勁係我竟然記得酒店那個 11 個號碼的電話!!!!)
個餐廳小姐的第一個反應係: 一般我地都係會將佢地丟落垃圾桶!
啞然....
不過夜晚返到去好彩問小姐都有得俾返我.

4.
有晚叫餸唔多啱瓜瓜食,
想叫多個馬拉糕,
個小姐話:冇.
但係明明隔離枱就有,
個小姐堅持成個月都冇整馬拉糕!
結果唯有叫水蒸糕,
都走的時候見到有馬拉糕出爐,
但嗰個小姐就唔見咗啦.

5.
自駕遊當然需要一個 GPS,
不過內地不斷發展,
GPS 成日帶我地去啲奇怪的地方.
行一啲申請咗但係未完成的路!
今次帶咗我地去個好似碧桂園咁大的地盤睇泥地!

No comments:

Blog Widget by LinkWithin