Tuesday, April 26, 2011

瓜瓜::11Months



~9.4kg.


過幾日去健康院順便度下.


頭髮長到可以分界,
我鐘意佢個蛋撻頭.


我覺得瓜瓜都係古惑仔一名.

佢喊我唔抱佢而星星頂唔住去抱佢的時候,
佢會偷偷的對住我奸笑.

你叫佢做的事情絕對唔做,
唔叫佢的時候就做,
有時叫佢 yeah, 佢會話: 唔 yeah.
不過唔知佢係唔覺意發到個音定係真係 '唔' 囉.

十個月的人仔樣樣都識聽,
同佢講: 唔好, 坐低, 行過黎,
又會明白我的表情,
做新的事情都會望吓我問准可唔可以.
但係同佢講 '唔得' 佢一定會 '呀' 多幾聲叫你 '好啦'.

知道做咗啲唔可以做的事情,
會扮喊, 呀兩聲冇人理佢又當冇事發生.
一係即刻補一個可愛咪眼側頭的笑容,
有啲加埋招牌叻仔拍手的動作,
慕求你即時笑番唔再話佢.

食到九成飽的時候都會自動拍手,
食多兩啖就收工.


都仲係唔放嘢入口,
不過俾零食佢都唔會放入口.
有4 隻牙仔.
冇流口水的習慣,
不過一玩一專注就唔記得吞口水.


瓜瓜好硬頸,
唔肯做的事情好難迫得到.


已經由爬轉到扶住行,
想買鞋仔俾瓜但係佢唔鍾意著,
用腳趾撐住對鞋唔俾你穿入去,
不過都開始俾佢著啦,
可以兩個大人拖住佢行街啦.

自學爬落梳化,
慢慢移,
計啱角度放一隻腳, 要左腳先,
再放右腳 sir 落去.


大人食佢就食,
佢自己食就唔食.
要好似皇帝咁先幫佢試味佢就食啦.


紙同搖控器可以玩好耐.
鐘意睇 Mother Goose Club.


有半夜起身,
不過次數少咗,
一晚一次啦.


教咗 give me five,
不過你叫佢做佢絕對唔做,
無端端開心的時候佢又自己做.

教瓜做動作,
一次就學識,
但係唔一定表演你睇.


係緊急 / 要你救佢的時候會發出 '爸' '媽',
但係平時唔會叫你.


我地兩個都似,
都仲有人問瓜係咪女仔...


超級擦鞋仔,
最鐘意公公,
十米前見到公公已經張開手要公公抱.

No comments:

Blog Widget by LinkWithin