Tuesday, March 22, 2011

三年抱兩?!

對於第二個 bb,
我地都抱順其自然的態度,
有就有, 冇就唔一定要追.
如果他/ 她真的來臨就會叫'豆豆',
種瓜得瓜, 種豆得豆,
就係咁簡單.

但係如果過一陣子都冇,
就唔想會再考慮啦,
唔想開始舒服少少又由頭黎過.

星星比較樂觀,
佢覺得養多個都係咁啦,
貴又咁養, 平又咁養.
我就怕,
特別因為我冇返工,
驚要洗好多錢, (但係明明瓜瓜都唔係洗好多錢.)
又怕地方唔夠, (但係明明我細個的時候都係住細屋.)
唔返工的人就鐘意胡思亂想!
其實我地都算比上不足,
生多個應該唔係太困難?? (又自言自語...)

回復經期之後都尚算準時,
上個月唔記得記錄之餘二月又得 28 日,
但係似乎都遲咗成個禮拜... ???

跟星星說可能豆豆來臨啦,
然後買了一支極可笑的驗孕棒組合!
(牌子忘了, 去萬寧睇多次之後一定同大家分享!)
結果當然係冇啦,
所以至可以寫出黎啫~
其實我擔心咗好幾個晚上....
搶心得半夜都醒咗瞓唔著!

第二日.
星: 你黎咗未?
我: 未.
星: 咁你可能真係有咗呀.
我: (呆) 吓? 尋日至驗, 今日就有啦?
星: 咁可能唔準呢? 支捧有就一定有, 冇都可能有架麻?
我: 咁其實你想有定冇呢?
星: 我唸吓先啦.

然後每一日的早午晚,
一去洗手間星星就又會再問: 你黎咗未?
我: 未. 我有我話你聽啦. 咁其實你想有定冇呢?
星: 我唸吓先啦.

最後都仲等多個禮拜.
我堅持再問星要唔要?
星: 唔係特別要追, 但係唔覺意有咗都開心嘅, 不過都要用錢同要時間照顧.
我: 呢排瓜瓜成日半夜起身係咪即刻唔想要豆豆呢?
星: 可能瓜瓜唔鐘意豆豆爭寵所以成日起身啦.

星星呢幾日最鐘意講的說話: 係亞豆 , 唔係阿斗!
好煩...

No comments:

Blog Widget by LinkWithin