Wednesday, March 9, 2011

星星事件簿

都是 09 年的事情,
不過當年寫咗冇 publish,
今日睇番都仲好好笑.
-----------------------------------------
1. 皇帝癮
他有莫名的愛國情操.
對於皇帝 / 君閥 的內地片集都喜愛不已.
喜歡解構人物之間千絲萬縷的人際關係.
最喜歡的歌曲係國歌(!)(!)(!)
(第一次唱歌俾我聽都係國歌.... 想點呢??)

臨近十.一,
內地有閱兵預演.
佢問我知唔知閱兵講得最多係乜嘢??
我都冇睇過啲咁悶的事, 當然唔知啦!

係咁嘅: (當然係普通話對話啦.)
主席: 同志們好!
軍人: 首長好!
主席: 同志們辛苦啦!
軍人: 為人民服務!
每隔幾十秒就重覆一次.

然後佢就迫我...
每一次佢講: '同志們好!',
我就要跟住講: '首長好!'.
佢再講: '同志們辛苦啦!',
我就要跟住講: '為人民服務!'.
當然我係唔會理佢.

依家每次講電話而佢想收線的時候,
佢就會同我講: '同志們好!',
咁我就會立即: '拜拜!'.

進化版:
佢晨早 sms 我: '同志們好!',
我覆: '我想食 xxx!'.
佢覆我: '我去買啦.'
我同佢講: '同志們辛苦啦!',
佢會答: '為老婆服務!'.
----------------------------------------
2. 腳踏腳
佢行路的時候唔小心踩到我隻腳.
我: 你做乜無端端踩我?
佢: 你咪即係我.
我: 咁都冇理由踩我架?
佢: 我自己踩自己, 唔得呀?
----------------------------------------
3. 波點 / burr 點
我跟他提及朝早搭地鐵的時候見到一個好可怕的肥老女人穿著一條鮮粉紅色的 one piece 公主裙,
仲要有彩色 burr 點,
很可怕.
之後佢跟我講: 咁可怕仲有 burr 點呀?
我話: 做乜你跟我講 burr 點?
佢一口氣講: 你話 burr 點我咪跟你講 burr 點囉. 如果我講波點, 你話我個波點唔係 burr 點, 你個 burr 點唔同我個波點, 係 burr 點唔係波點, 咁我咪死!
哇哈哈~~~
burr 點同波點是急口令嗎?

1 comment:

Anonymous said...

Everything iѕ vегy open
with a clear сlarificatіоn
οf the chаllеngеs. Ιt waѕ definitely іnformatiνe.
Your wеbsite іѕ ѵeгy helpful.
Thank yоu for sharing!

my web ѕite; garden center jobs

Blog Widget by LinkWithin