Tuesday, March 8, 2011

幾句

1.
當了幾天住職主婦,
覺得最難係買餸,
如果唔一早唸定煮乜,
去到街市實在無從入手.

2.
煮飯最難就係份量同火侯,
兩個人的餸好易唔覺意就多得滯,
個火爐的火呢,
好似永遠都大得滯 :P

3.
一個人無聊的時候會唸如果唔覺意有咗豆豆咁點呢?
原本覺得如果一年內有第二個都幾好吖,
一次過辛苦晒就得啦,
但係依家又覺得想抱住瓜瓜多啲,
有咗就唔抱得啦,
瓜瓜對腳踢得好厲害!
而且要由頭大肚再等個 BB 有反應,
好似漫漫長路咁,
暫時都未有勇氣再黎一次,
正如我玩 RPG 通常都玩一次,
而要隔好耐日子至可以再玩,
同樣的事情又再做一次好會覺得煩厭.

4.
好耐冇唱卡拉OK,
唯有自己開 youtube 整個鄭秀文 playlist 唱兩咀,
突然覺得 '默契' 好適合師奶望住瓜瓜的心情.


默契
曲﹕陳國華 詞﹕李敏

就是離別過 就是懷念過

便清楚愛怎出錯
便清楚你真的愛我
但往日我很傻

就是常做錯 就是求自我
未珍惜身邊一個
在此生再不想錯過

從年月裡 能全部看清楚

由始至終 只有你一位
難以代替 愛得多仔細
靜看著對方無言語
仍然是覺安慰

明天世間 怎去作估計
和你默契 愛一生一世
是你令人生能完美
誰人及你 等於我一切

No comments:

Blog Widget by LinkWithin