Monday, March 7, 2011

理想十大

是時候需要轉換一下環境.
改變有時有益身心.

第一個唸法係想試吓做晒七十二行!
樣樣都好想試吓,
特別係那些接近最低工資的工作,
想用一年的時間,
瘋狂的試吓以前冇機會又或者冇唸過做的工作.

如果唔係多咗個瓜瓜,
我必定第一時間買個環遊世界的機票,
先去秘魯的馬丘比丘 (Machu Picchu),
巴西的依瓜蘇瀑布 (Iguassu Falls),
再去美國紐約,
最後歐洲流浪,
唸吓都開心 :D

以前搵工,
最緊要人工高, 有升職機會,
返五日半冇問題,
福利有冇都冇所謂,
最重要返公時間穩定,
無需輪班, 更唔得 OT.
但係依家錢已經唔係最大的工作理由,
想體驗一下人生啫,
好似 working-holiday 嗰隻囉~
(先多謝星星放縱我做啲無厘頭的事情 :D)
所以呢....
以下所想的工作,
都希望只係兼職,
時間星期一至五的 9-6 咁囉.
(咁多要求? 人地做乜鬼要請你?? 貪你夠倒米呀???)

第一位: 麥當當!!!
好想夾包,
好想炸薯條,
好想整麥旋風!!!
--> 不過我啲朋友話麥當當唔請中女架... 唉...

第二位: 吉野仔
阿蘇介紹過佢個鐵板燒雞扒講到個鐵板好勁,
好想試燒吓囉.
--> 不過星星已經表明反對: 做吉野仔俾人強暴咗點算?? :p
--> 我呢啲中女冇市場架啦....

第三位: 婚紗店
咁多靚婚紗,
人地一雙一對點都係一件開心的事
--> 不過肯定要返夜晚 / 假期啦...

第四位: BOUTIQUE 店員
成日見住咁多衫最開心~
係小 boutique 咋喎,
唔洗成日摺衫吖麻
--> 不過肯定要返夜晚 / 假期啦... 仲好大可能買衫仲多過份糧呀...

第五位: 幼兒教育
學咗第時教瓜都好啦.
又可以訓練耐性.

第六位: 7-11
收銀執貨都係試一下好好玩,
日日做想嘔嗰隻啦.
唔知可唔可以返幾個鐘呢?
定係一更 12 個鐘???

第七位: 家居業
例如梳化店 / 木家具店 / 裝修類,
都係想學多啲家居知識啫.
(星星叫我去學家務助理, 話返屋企清潔都有用囉.... 又或者陪月員, 會唔會太後生呢??)

第八位: 蛋糕店
好簡單,
就因為我鐘意食囉~
--> 但係我驚會食晒多過賣晒 :p

第九位: 茶餐廳企堂
好考記性的工作,
雖然以前係澳洲讀書的時間都做過.
不過做伙計都幾好玩,
又有餐食~

第十位: PhD
卑微啲的願意就係返去讀 PhD,
即係咁,
你想讀又唔係代表人地收你架麻.

暫時天馬行空到呢度,
願望實現的時間再公佈.

2 comments:

瑤姑 said...

我想去做百佳/惠康收銀,因為鐘意玩收銀機~
(不過如果人地叫填resume,要唔要將真實學歷寫落去?寫左一定唔請wo...)

芷蔚 said...

我都有唸過收銀, 不過星星話啲錢好臭:P
同埋我驚找錯錢!
我唸依家啲師奶都好高學歷架啦, part-time 唔介意啩?

Blog Widget by LinkWithin