Tuesday, March 1, 2011

做? 定唔做?

擾擾攘攘,
最終的決定還是要休息一陣子.

在這段續工的日子裡面,
是多麼的多麼的想離開,
想是老得想追求穩定,
希望失望由頭黎過等等都使人身心疲累,
要跑數的日子真係唔適合啦,
淨係想食餐安樂茶飯,
希望唔會太難.

總是怕星星一人難以支撐一頭家,
終於有個小朋友支出難免多一點,
而且雖然嫁吓都仲係有老姑婆心態,
儲得一蚊得一蚊.

星星話唔做嘢就唔應該唸儲錢,
無拿拿可以係邊度變啲錢出黎儲?
唔使入不敷支都好好啦,
唔需要儲錢反而坦然.
看見身邊好多人人工唔高但另一半都唔駛做.
冇理由人地得我地唔得?

開頭的時候係被迫,
因為父母要去旅行,
極度擔心,
又要湊仔, 又要煮飯, 仲要執屋熨衫.
放咗個長假之後,
發現其實我真係我鐘意留係屋企陪住瓜瓜!

我都係辛苦命,
鐘意不停有嘢做,
總好過坐係度唔知做乜!
係屋企仲充實,
時間過得快好多.
亦覺得自己有用好多囉 :D

8 comments:

瑤姑 said...

其實我都有諗過呢個問題
老公一個人出去做野,萬一有d咩事,又儲唔到錢,咁點算呢? 最擔心就係呢樣~
又驚之後想出去搵野做,但係中間空白左一段時間,會無人請...

芷蔚 said...

都係同自己講, 到時先算啦, 應該唔會餓死嘅 :)

楊火火 said...

依家我都湊仔煮飯兼執屋,好忙但充實又開心.

搵錢時時都可以,但陪伴個小朋友成長的機會就只有一次.

芷蔚 said...

非常十分極度認同楊火火!搵少一個幾毫唔使死嘅, 最緊要生活得開心, 有啲嘢錯過咗就冇得返轉頭.
火火好嗎?

楊火火 said...

多謝你啊!
火火好好,兩個月有6.21kg,係一個大B.
我都決定自己湊番BB.
好好享受親子時間。

芷蔚 said...

火火好重呀! 瓜瓜 2 個月的時候都係 ~5.2kg咋!! 咁抱佢一日都好攰吓, 辛苦你啦!

楊火火 said...

全人奶都可以咁重,我都好有成功感!

芷蔚 said...

你堅持到咁耐, 佩服!佩服!
加油!!!

Blog Widget by LinkWithin