Saturday, March 26, 2011

瓜瓜::10months


有個小朋友時間過得特別快~


~20磅,
正常過唔正常.


~72cm,
都係正常過唔正常.


咁多個月都未剪過頭髮.


已經明白喊係十大武器之首,
有事冇事大叫大嚷,
係都要咇啲眼淚出黎,
已經係大個仔令我打佢.


瓜瓜暫時最乖的事情係從來唔放嘢入口,
食手指都少之有少,
所以放佢係地下點玩都得.


星星話:
普天之下, 莫非瓜土!
全屋周圍都係瓜的東西!


瓜瓜的脾氣大咗,
佢唔鐘意的事情完成迫佢唔到,
唔食奶就唔食, 簡直係'緊閉的雙唇'!
唔係就伸直條腰, 撐吓對腳.


周屋爬,
會入廁所廚房!
又爬得快,
星星叫佢科莫多瓜!
係咪應該參加爬行比賽?
(其實係每個阿媽都以為自己個仔最快, 因為間屋細, 話咁快就由頭爬到尾 :P)


成日懷疑瓜係咪過度活躍症,
一起身就冇停手!
上咗鍊唔識停!
(不過 '專業人士' 話通常同自閉一齊黎, 瓜又絕對冇自閉, 佢係人都對住佢笑.)


除咗奶之外乜都食,
追住食,
快啲俾我食!


可以好平,
佢最鐘意玩紙!
酒樓的點心紙,
街邊的宣傳單張,
過期的雜誌.
唔太硬的紙都得.
又或者係 '塵',
佢見到淨色的表面多咗一粒唔同色的地方就會係咁指係咁捽.


唔知點解今個月成日都半夜起身?
有時一日起幾次,
喊得耐又企起身,
係咪關出牙事,
定係食唔飽?


想教佢做吓啲動作,
例如拜拜, 飛吻,
佢都唔多肯學,
突然有一日突飛猛進?
識拍手, HELLO/ 拜拜!


聲音反而好肯學,
已經有好多發音,
有時佢用自己的語言追句!
會發出 '爸' '媽',
但係唔係因為你係爸, 媽.


出街其實主要都係抱,
好多時冇攞車仔,
抱比較方便, 又驚近地面大塵,
成日都怕再重啲抱唔起,
又怕大啲都唔俾你抱.


明明聽到你叫佢個名,
唔想認你的時候就扮晒嘢,
個頭對眼都要轉另一邊唔理你,
呆呆地,
啲戲好差!


買咗好多衫俾瓜瓜,
佢買十件先等於我買一件!


似邊個呢?
樣子日日都變,
以前都會似我多啲,
依家大部份時間都似星,
個口好大似星,
所以一喊就好似星.
不過星星唔係度啲人都會話似我嘅...
但係最奇怪就係依家仍然有人問瓜係咪女仔...
以前 90% 的人問係女仔,
依家都仲有 10%,
明明人地著藍色啦!
仲大把人問係咪 3-6 個月?
有冇咁細粒呀??

2 comments:

楊火火 said...

瓜瓜好精靈啊!
火火三個月啦,想補的奶粉,但一見奶樽就喊,搞到我冇晒符。想行開一陣都唔得。

芷蔚 said...

瓜瓜開始好大脾氣啦, 成日都發脾氣! 要鬧啦.
試吓用匙羹餵火火啦, 慢慢習慣就好啲啦.

Blog Widget by LinkWithin